Verve!

 2010.06.30. 17:58

megleszel verve!

Eddig csak interneten találkoztam a Vemma Verve! nevezetű termékével. Most kézből sikerült megszereznem, mert boltban még keresve se találtam. Interneten, weboldalán lehet jól megrendelni. Valahol az emberek szépségápolása és mint piramis marketing fejlesztése közötti átfedéseket vélek felfedezni a termék árúsításában. Valójávan csupán egy természetes energiaitalról van szó.

Weboldalán csupán ennyit írnak a termékről: "A Vemma Verve egy igazán komplex termék hiszen napi Vemma adagunkat egy természetes energiaitalban találjuk. Ezáltal a Vervenek semelyik energiaitalhoz nem hasonlítható üdítő hatása van." A Verve adag valójában azt takarja, hogy testünknek kb. 60-70 különféle ásványi anyagot kéne kapnia naponta. Ehhez képest van úgy, hogy csak néhány félét szedünk magunkba. A Vemma termékek biztosítják, hogy a megfelelő mennyiségű anyagok jutassuk szervezetünkbe. (A 0,5 literes Vemma Juice, elvileg 20 kg gyümölcsi tápanyagnak megfelelő mennyiségt tartalmaz.)

Használat előtt felrázandó! Jelezhetne a dobozon a felirat. Először meglepődve tapasztaltam, hogy a folyadékban kis búvárok úszkálnak. A tiszta pohárban keltett kosz hatást nyújtva. Majd miután az utolsó cseppett is kitöltöttem a pohárkámba, tapasztaltam azt a ködöt, amit még nem tapasztaltam energiaitalnál. Nem láttam át a folyadékon. A sok-sok tápanyag hatása ezt eredményezte. Ezek azt mutatják, hogy mennyi mindenféle terméket rejt az ital. A folyadék az alant látható képen még nem azt mutatja amiről az imént meséltem. Az elején a megszokott energiaital színtől egy kicsit erőteljesebb árnyalatot kapunk.

Ízileg először tutti-frutti esszenciára tippeltek, de később megváltoztattam gondolatomat olyan répalé-vegyesgyümölcs ízre. Tehát a multi-gyümölcs hatás érezhető, de mint ha egy kis répalé megtúrbózná. Tartalmilag nem sorolom fel a termék összetevőit, 12 vitamin, 65 esszenciális ásványianyagot és nyomelemet tartalmaz. Ami energiaital függőknek fontos lehet, hogy normál koffein és taurin tartalommal rendelkezik.

A doboz jól néz ki. Magyar nyelvű szöveg nincs a dobozon, beszerzése egyesült államokból történt. Ennek köszönhető, hogy 8.3 fl oz mennyiség jelző is figyel a dobozon, ami csupán 245 ml-nek felel meg. A doboz színe a fekete-fehér és narancs színek között mozog, érdekes de jó párosítás minták és formák elhelyezése mellett. Maga a doboz tetszetős.

Szép megjelenés mellett, minőségi, jó tartalmat, kevésbé jó ízt... A termék ízét hiába kárpótólja a több mint félszász tápanyag, mert az ára az bórzasztó. A Verve! interneten történő vásárlása esetén mennyiség fűggően juthatunk olcsón hozzá. A legolcsóbb 600 Ft/db esetén 384 dobozt kell rendelnünk. Ez kb 231 000 Ft. Legkevesebb mennyiség esetén, a minimum rendelés 24 db, ami csupán 21 148 Ft. Ez esetben majdnem 900 Ft kell darabonként számolnunk. 3 db esetén (3×900 Ft = 2 700 Ft) már vehetünk egy 0,7 literes jagermeistert, amiben 56 különböző gyógynövény van. Arányok? 'Hogy befejezzem a bekezdés elejét: Szép megjelenés mellett, minőségi, jó tartalmat, kevésbé jó ízt, drága italt kapunk.

3/10

gyártó Vemma Nutrition Company (USA)

koffein 80 mg / 100 ml
taurin 400 mg / 100 ml
kalória 72 / db
 

szerintünk : (1,5/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: 3/10 verve!

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr422121333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vwpolo · http://edrink.blog.hu 2010.07.04. 16:25:15

ilyet szereztem én is nemrég egy autós rendezvényen. Kóstolót adtak aztán elkunyeráltam egy dobozt a gyűjteménybe.
süti beállítások módosítása