Buldoser

 2010.03.25. 09:00

munkagép

Mint ha mindig is tudtam volna, hogy létezik ez a termék. A Buldoser nem összekeverendő a Buldózer energiaitallal. Bár az íze ennek is buszesz szerű, olybá' tűnik nincs köze hozzá. A nagyon jó megjelenésű energiaitalt Profi zrt. boltjaiban lehet megtalálni - leginkább. Emellett gyakran találkozni vele piacokon, egyéb vendéglátóhelyeken. Valahogy nekem sikerült mindig otthagynom. Ezt a terméket a Speed in mellől sikerült elhozni szabolcsiából, mindössze 100 Ft-ért. Tegyem hozzá, tartalmilag nem is ér többet az ital.

A megjelenés részemről jó, designos. Igaz, hogy az ezüst/sárga/zöld nem igazán passzol egymáshoz, de ezt most úgy ahogy (a képen látható) megoldották. Ugye egy buldózer a téma középen, ami átment a sárga festékes vödrön, és így elkente a dobozon a színt. A zöld pedig már csak nevetséges turha szín, mint a munkagépet vezető értelmiségi egyén utána köp a nyomvonalra, mert őt ennyire érdekli a dolog. A dobozon fordítva magyarul és románul találunk leírást a dobozon. Igen, ugyan az van ráírva mindkét nyelven. Ha még egy picit fordítunk rajta az összetevők táblázatba foglalva spécin elhelyezve olvashatóak. Itt jövünk rá, hogy semmi extrát nem tartalmaz, csak a szokásosat.

Tartam: ahol elrontották. Már az ital színe sem sok jót jelent. Zöldessárgás, uv fényben biztos világít, és környezetében a Stalkerben látható jelenések és villanások láthatóak, mint ha nukleárisan szennyezett lenne (érted?). Az íze teljesen műanyag, tutti-fruttihoz csak névben, ízben nem hasonlít. Édesnek édes, de kesernyés, utóíze elrontja a szájízt, sóvárogva a kellemes bolognai után, gondolva minek ittam én ebből.

Weboldalát én nem találtam, ha csak nem a Profi oldalára ráugrotok. Kehes lapján találtam rá a régi dobozára. A régi se volt feltétlen csúnya, de inkább az akkor a Red Bull terjeszkedése miatt, a kék/ezüst volt a divat. Beírtam én gugliba úgy is, hogy Buldoser Băutură energizantă, de nem talált semmit. A szegény román szomszédjaink is megszenvednek egy energiaital kérésénél a boltok pultjainál. "Vă rugăm să o Buldoser băutură energizantă!" - Wtf? Na ezért nem kap ilyen kategóriát. Összességében a jó doboz egy rossz tartalom, olcsón? Gyakran lehet akciósan, olcsóbban venni, mint 100 Ft. Kap rá egy...

4/10

forgalmazó PROFI Magyarország Zrt.

koffein / taurin / energia / 32mg / 400mg / 196 kJ (100ml)

szerintünk : (2/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: 4/10 buldoser

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr201864401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása