Buldózer

 2009.07.16. 19:54

"fú de nem jó.."

.. szerelmem szavaival élve. Bővül a buszesz testvér család, ugyanis ezt is "kedvenc" gyártónk készíti. Az ital nem összekeverendő a Buldoser nevű termékkel, mert a most elemzésre kerülő csak úgy magyarosan buldózer - tehát igen, ez két különböző ital. A mostani a rosszabb. Kívül-belül van benne sok negatív. Kezdjük a külsővel: a doboz elején egy elvileg buldózer eleje látható (de szerintem csak egy hókotrós ifa), nem valami designos a piros 68 ágú csillaggal rendelkezik, amit nagyvalószínűséggel egyedül én számoltam meg a világon... A hátulja ezüstös, fekete és piros értelmes szöveg. Az ital egyébként 90 forint körül is meglehet vásárolni, occsó', de én speciel 120-ért jutottam hozzá, természetesen nem érte meg, és többet nem is fogom megvenni. Hogy miért:

Teljesen ízetlen, valahol elveszve érezni édes ízt, de köze sincs a tutti-fruttihoz. Mintha csak szénsavas üdítőt innék. Pfhúhj, az a kis édes íz is műanyag. Az illata is szinte semleges. Utóíze is alig, mert ugye normál íze sincs. Előző gondolataimat az előtt írtam, mielőtt rájöttem, hogy buszeszes ital. Bevallom őszintén, minimális sejtésem lehetett volna, de alapjába véve nem gondoltam volna rá. Tehát ismét egy "finom" buszesz zrt-s energiaitallal találkozhattunk.

Érdekességként ezt a fentiképet tudnám felhozni. A bal oldali egy régebbi (by kehes) a jobb oldali egy újabb buldózer energiaital. Szemmel látható különbség a kettő között, hogy a bal elvan választva és az energiaital magyarul helyezkedik el. Gondolkozám vala', hogy ez cukormentes levén? - de nem jöttem rá.

Weboldal nincs, hacsak a buszeszé nem érdekli valakit, de arra most keressen rá maga, mert nem érdemli meg, hogy linkeljem. De komolyan, annyi termékből miért csak a Watt Natura a jó?

3/10

gyártó Buszesz zrt.

koffein / taurin / energia - 32 / 400 / 196 kJ (100ml)

szerintünk : (1/5)
szerintetek: (1/5)

Címkék: 3/10 buldozer buszesz

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr841250072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása