Hell [reteszt]

 2010.06.18. 08:00

a nép osztja

Brëndon kérésére, pár energiaitalt újratesztelésnek vetünk alá, lássuk is az elsőt, a Hellt!

Nagyon sok helyen találkozhatunk ezzel az itallal, nem is csoda, hiszen alig tudunk másik olyan italt mondani, ami ennyire hirdetné magát, és ennyire ott lenne mindenütt mint a Hell. Szinte mindenhol kapható, szerencsére a sok reklám és sok hirdető plakát nem ment az ára rovására. Talán 10-15Forinttal nőtt egy év alatt az ára, de átlagosan még most sem érte el a 150Ft-ot ami jó.

Kinézetre elég szép és esztétikus, a doboza nemrég újult meg, a szinek ugyanazok maradtak, eltűntek a lángmintákk és egy sokkal szebb és letisztultabb formában vihetjük ma haza. Létezik 250ml-es, 355ml-es és mostmár 500ml-es kiszerelésben is kapható, bár nemértem hogy miért a 355ösön áll a Large felirat és nem a félliteresen.

Az íze kicsivel jobb mint a hasonló árú társainak, de még mindíg nem olyan jó, mint azt annyian állítják, elég édes tutti frutti íz egy kis karamellel, de semmi különös, csak a megszokott...

Meglepődtem amikor a doboz hátoldalán ezt olvastam: "szénsavas alkoholmentes ital". Mivan? Szóval már nem is állítja magáról hogy energiaital csak a doboz elején? Megnéztem az angol nyelvű dobozon és ott is soft-drink szerepel a leírásban. Érdekes még hogy a termék weboldala jobb hangulatot igér egy Hell elfogyasztása után...

Mit mondhatnék még a Hell-ről, szép és jó, szponzorálja az AT&T Williams-et, ottvan mindenféle jótékonysági eseményen, a Drift és a Rally világát is támogatja. Szereti mindenki, bár az ára miatt nem az a kifejezett "keménykedésre" szánt energiaital.

2007.-ben került fel a dobozra az a kis Ördögfejecske ami azóta mindenhol ottvan, az energiaital logója és kabalája is egyben. Nekem bejön, nagyon egyszerű mégis jól passzol az összképbe.

6,5/10

forgalmazó: Hell energy magyarország Kft.
Koffein / Taurin / energiai - 32mg / 400mg / 194kJl

szerintünk : (3,3/5)
szerintetek: (3,8/5)

Címkék: hell 6.5/10 reteszt

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr72091912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.06.18. 22:38:04

Tegnap sikeresen gallyravágtam egy Watt surise-ot, elejtettem és szétszállt, lehet hogy szerzek még egyet, de abból a párcseppből ami maradt nem vagyok elragadtatva :S

Serrin 2010.06.19. 13:12:58

@_-Gman-_: Hol tudtál venni Watt Sunrise-ot?

Szerintem azért szerepel a Large a 355ml-sen, mert az volt előbb és a Red Bull hasonló méretűjére volt a válaszuk (vagy pont fordítva volt :) ). Az 500ml-es csak később jött ki a piacra.

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.06.19. 23:47:41

@Serrin: Üdv! A jóöreg Tesco polcain figyeltem fel a Sunrise-ra, és azóta se láttam másikat, én vittem el az utolsót és amilyen ügyes vagyok, nagyrésze rajtam kötött ki :D

Am. örülök hogy van aki olvassa is amit írok ;) természetesen, ezért van, mert előbb volt a 355mles és miután kijött a félliteres arra már nem tudtak, vagy nem akartak írni semmit :P
Extra large talán, de az kicsit béna lett volna :) Nembiztos ohy aredbullra volt reakció, szerintem csak követte a divatot( Adrenalin, Redbull, Bomba stb.)

Borote 2010.06.20. 00:23:19

Ehh, a watt sunrise nagyon fos, már elnézést :D
Legutoljára az üveges watt ízlett nekem, az legalább stílusos is volt :)

Serrin 2010.06.20. 19:40:40

@_-Gman-_: Ma elmentem én is teszkóba, nézz át, ha érdekelnek az újak. :)

Szerintem egyszerűen nem tervezték át a 355ml-est eddig. A fél literes csak pár hónap jött ki, ráadásul a boltokból el kell fogynia a régieknek.

energetikuska 2010.06.20. 22:05:05

ÉN a spar ban(inter,nem sima)vette miylen wattot de 100%ban = a sima fekete 18 as karikás wattt ízével,de jó a doboz.de am cska egy lehúzás.

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.06.21. 13:12:14

@energetikuska: Nem teljesen, kicsit gyengébb az íze, lehet hogy van több különbség is de mondom hogy nem ittam sokat belőle, így nem fogok ítélkezni felette :D

Sztbeni 2010.06.22. 10:19:48

Nem rossz a Hell, szerintem jobb is, mint a Monster.

Ivadék 2010.10.20. 14:57:56

Nálam pillanatnyilag a Hell az abszolút favorit! És nem azért, mert Hell-es pulcsiban, sapkában és szemüvegben járok... :-)
süti beállítások módosítása