a nép osztja
és ennyire ott lenne mindenütt mint a Hell. Szinte mindenhol kapható, szerencsére a sok reklám és sok hirdető plakát nem ment az ára rovására. Talán 10-15Forinttal nőtt egy év alatt az ára, de átlagosan még most sem érte el a 150Ft-ot ami jó.
Kinézetre elég szép és esztétikus, a doboza nemrég újult meg, a szinek ugyanazok maradtak, eltűntek a lángmintákk és egy sokkal szebb és letisztultabb formában vihetjük ma haza. Létezik 250ml-es, 355ml-es és mostmár 500ml-es kiszerelésben is kapható, bár nemértem hogy miért a 355ösön áll a Large felirat és nem a félliteresen.
Az íze kicsivel jobb mint a hasonló árú társainak, de még mindíg nem olyan jó, mint azt annyian állítják, elég édes tutti frutti íz egy kis karamellel, de semmi különös, csak a megszokott...
Meglepődtem amikor a doboz hátoldalán ezt olvastam: "szénsavas alkoholmentes ital". Mivan? Szóval már nem is állítja magáról hogy energiaital csak a doboz elején? Megnéztem az angol nyelvű dobozon és ott is soft-drink szerepel a leírásban. Érdekes még hogy a termék weboldala jobb hangulatot igér egy Hell elfogyasztása után...
Mit mondhatnék még a Hell-ről, szép és jó, szponzorálja az AT&T Williams-et, ottvan mindenféle jótékonysági eseményen, a Drift és a Rally világát is támogatja. Szereti mindenki, bár az ára miatt nem az a kifejezett "keménykedésre" szánt energiaital.
2007.-ben került fel a dobozra az a kis Ördögfejecske ami azóta mindenhol ottvan, az energiaital logója és kabalája is egyben. Nekem bejön, nagyon egyszerű mégis jól passzol az összképbe.
6,5/10
forgalmazó: Hell energy magyarország Kft.
Koffein / Taurin / energiai - 32mg / 400mg / 194kJl