Monster Energy

 2009.11.02. 13:30

monsztah

Íme, betért hozzám is a már sokat hallott Monster Energy, előre közlöm, nem csalódtam - egy dolgon kívül. Ugyan mondták már sokan, hogy így amerika, úgy amerika. A dobozon is rajta van, hogy manufactured in eu, azon belül is dublin. Sajnos nem az eredetit amerikait sikerült beszerezni, hanem egy írországi gyártmányt. Ezen a linken megnézhetjük mi a külső különbség a kettő között. Az EU-s szabvány egyébként 500 ml, az amerikai (átszámítva 16 fluid ounces) 473 ml. A déli pályaudvar 830 forintért árulják, de sikerült lealkudnom 800-ra. Internetről nem akartam rendelni, úgy már sokallottam - pedig kinéztem egy fasza kis sapit is mellé.

Kezemben az eredeti, alap monster. Jellegzetes M betű középen, tiszta horror. Mint ha egy szörny hosszú karmait meresztette volna bele a dobozba, s szabdalta volna annak oldalát. Egyszerű, kifinomult, találó M betű. Még itthon sokan nem tudnák mire vélni ezt, de külföldön ha valaki valahol meglát egy ilyen karaktert, nyílván nagyobb eséllyel ismeri fel. Az egész doboz jól néz ki, rendezett olvasható betűk, és csak angol leírás.

A doboz oldalán a következő információk szerepelnek angolul: A bolygó legkeményebb energiaitala a Monster Energy!  Mi lementünk a laborba, és kifőztük a dupla energialöketet. Ez a mega dózis olyan, mintha két löket normál energiaitalt innál! A Monster dobozban találsz egy erőteljes dózist találsz, íze selymesen tiszta, melyet biztosan kedvelni fogsz! - Kicsit ajnározza magát. A többi információ a dobozon csupán az összetétel, és az óvó szavak gyűjteménye.

Felbontás után először megkellett szaglásznom, kíváncsi voltam rá milyen - az első ilyen illatok sokat elárulnak a termékről. (Buszeszes terméket már szagáról felismerek.) Kellemes a már jólismert tutti-frutti illata van neki. És a várva várt pillanat, kortyolok belőle egyett. Hmm, finom. Igazából nem tudtam mire számítsak, de ezért megérte. RedBullosok sokadszorra is leszavazva. A monsternek finom íze van. Kellemesen édes, karamellásnak mondanám, nem műanyag, nem citromos, nincs félre értendő íz. Karakteres, nem túl édes, mégse sajnálták belőle az ízesítőt. Szénsavasságával nincs probléma. A dobozon is írják, hogy hűtve fogyaszd, én kellemesen be is hűtöttem.
Tartalmában az átlag energiaitaltól eltér. Tartalmaz ginzenget és guaranát - sokak szerint ennek köszönhető a karakteres, énáltalam karamellásnak tekintendő íz, l-karnitint, inozitolt és B vitaminból négyet.

Nagyon sokan élnek olyan tévhitben, hogy egyes italok jobbak másoktól, észre sem véve, hogy ugyan az az összetevő. Hányszor olvastam vagy hallottam már, hogy "én csak a redbulltól tudok felpörögni", "nálam a bomba hat a legjobban, egész éjszaka felvoltam tőle". Ajj' ba♦átokmeg! Nincs benne más mint a pl.: fittben. A Monster ezzel ellenben nem egy átlag energiaital. Pedig koffeinből és taurinból ugyanannyit tartalmaz mint mások. Csak itt nem 2,5 decit iszunk meg, hanem 0,5 litert, és ezek mellé jön a néhány extra.
Ha így nézzük az ára sem olyan sok.
Hasonlítsuk csak össze (ugyancsak a) redbullal. Ha elosztom kettővel, 2.5 deci már csak 400 forint. Emellé kapunk egy szebb dobozt, jobb tartalmat, finomabb ízt, és kérem szépen, ez mégiscsak egy szörny, nem egy mezei bika...

Interneten csak a hírek repdesnek, hogy hol lehet kapni, vagy milyen az íze, milyen a hatása. (Ezeket először be akartam linkelni, de végül máshogy döntöttem.) Én budasteppen szereztem, méghozzá a hírhedt déliben, ahogy sokan írták. De hülye voltam, mert már mindenhol körülnéztem, de nem találtam. A zöldségek/gyümölcsök becsaptak, nem gondoltam volna, hogy ott lesz. Már indultam a metró felé, amikor megpillantottam. A default monsztán kívűl még két társa is beugrott a táskámba. És most egy kis infó, ha felkerekednél érte: kijössz a metróból a mozgólépcsőn át az üvegajtón (lehetőleg nyisd is ki), és rögtön jobbra. De ne mennyünk el körbe, csak egy 90°-ot forduljunk. A lépcsők alatti kis zöldségesnél keressük! Az úriember elmondása szerint, vár több színben monstereket. Azt is mondta, hogy amerikából hozzák, de ez téves infó.

A promó itthon se nulla. Létezik magyar weboldala a monsternek. Eléggé hiányos és nem valami designos, de legalább szerkesztik és van webshop. Van rajta többek között sport rendezvényeken történő részvételekről képek, amik szeptember óta feltöltés alatt álnak, koktél receptek monsta' felhasználásával stb. Hivatalos dotcom oldala már sokkal jobb. Full flash, designos, tartalmas.

A 23 különféle monster létezik, ezekből  nekem (egyelőre) csupán három különféle jutott tesztelésre. 5 fő csoport van azon belül több típus, azon belül meg különféle kiszerelések. Hamarosan érkeznek a következő tesztek. A nagyon jó monster energy mégsem kap 10 pontot. Mivel nehéz hozzájutni, és árban eléggé drágának mondható, így levonok tőle kettőt. De ízben, összetételben, megjelenésben szerintem odaver.

8/10

gyártó: Monster Beverage Company

koffein / taurin - 32 mg / 400 mg (100ml)
ginzeng / guarana / 80 mg / 2 mg (100ml)
inozitol / l-karnitin / energia - n.a. / 40 mg / 203 kJ (100ml)
 

szerintünk : (4/5)
szerintetek: (4,2/5)

Címkék: monster 8/10

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr501492672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Gman- 2009.11.02. 16:24:54

Köszi hogy felraktad, minden vágyam egyszer szerezni egy igazi angol mostert(meg egy NOS-t) a gyüjteményembe, sokat jelent hogy van róla írva a blogodban róla...

brëndon · http://edrink.blog.hu 2009.11.02. 18:12:07

@-Gman-: ennek nagyon örülök. Hamarosan várható a többi Monster, csak tesztelek egy pár másikat a monszterek között. Így nekem izgibb...

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2009.11.02. 22:50:22

Huh, nos-t nem sikerült szereznem kint, nem is érdekelt, kicsit gagyi volt a design (bár lehet, hogy ittam, csak felejthető volt, úgyhogy nem is jegyeztem meg)

Ami finom volt:
Full Throttle

Citrusos íz, megfelelően édes, kb 2,5$ körüli ár, ezt ittam két hétig.

peterjsullivan.files.wordpress.com/2009/02/full_throttle_blue_demon_eng.jpg

SoBe Adrenaline Rush

Az azóta hihetetlen sebességgel eltűnt vagány design-u energiaital volt a legfinomabb az összes eddigi ízlelt szénsavas és mentes folyadék közül amit valaha ittam.
Narancs+Grapefruit+Mango+Vanilia ízkombináció volt felfedezhető benne, sajnálom is azóta...

www.beveragesdirect.com/images/products/adrenalinerush/sobe.jpg

Rockstar Roasted Coffee&Energy Light Vanilla

Kávé+energiaital. Pont.
40 fokos melegben egy behűtött vaníliás tejeskávé és taurin és még koffein és guarana...
Eszméletlen fíling.
Igen, kint van kávé ízű energiaital. Mert csak.
Monster-ből is.

Ittam még AMP-ot, háromféle Tesco-s (K-Mart) és egy rakat másikat is, de igazából ezek voltak jelentősek. (És mindenhol kaphatóak)

Totális elcsöppenés és orgazmus közeli állapot: Philadelphiai benzinkút.
5 hűtő, csak és kizárólag az energiaitaloknak. Minden polcon egymás mellett különböző energiaitalok. Összesen vagy százféle.

Különböző ötletek:
Dobozos energiaital, lecsavarható fém kupakkal. (Elv: ki a fene iszik meg egyszerre fél liter energiaitalt?)
Fém kulacsos energiaital (500ml)
A neve: Atomic Blast.
De nem csak egy íze volt, hanem vagy 8.
Zöldalma, kóla, narancs, stb.

cgi.ebay.com/4-ALUMINUM-BOTTLE-SET-ATOMIC-BLAST-ENERGY-POP-BEER-CANS_W0QQitemZ260491997490QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2009.11.02. 22:52:03

Visszatérve a Monster-re.
"Been there, seen that."

Nekem nem nyerte el a tetszésem a túl erős ginzeng mellékíz miatt.
(Vigyázat, a sötét narancs színű monster mindemellett répa ízű is...) :S

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2009.11.04. 18:09:57

@sarkisarkany:
Red Bull Energy Shots:
Be tudnál nekem szerezni egy ilyet? Mert nem pesti vagyok és szép darabja lenne a gyűjteményemnek :)

vegyél fel msn-re ha segítesz nekem: nyitraigergo@hotmail.com
kösz ;)

www.flickr.com/photos/40255740@N08/sets/

brëndon · http://edrink.blog.hu 2009.11.06. 07:56:02

@sarkisarkany: jópár helyen jártál már! Az a philadelphiai benzinkút is érdekelne...

A fullthrotrle-re kiváncsi vagyok, coke company, és a doboza valami kibaszottúl jó.
A többi is érdekes.

Mérges vagyok, mert fent vok pesten, és otthon hagytam a monstereket, nem tudom őket letesztelni. De ma kárpótlásúl jön a tantra & smoking liquid.

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2009.11.06. 16:27:59

@brëndon: hát brendon, nem ígérek semmit, mert link fasz vagyok abban, ami nem rajtam múlik, de ha sikerül megfűzni az amerikai kontaktom, akkor lehet megajándékozlak eggyel. Meglátjuk.

kolvanovsky 2009.11.14. 11:07:53

örömel és szomoruságal látom hogy sikerült beszerezned :D
am angliában szinte ingyen osztogatják ... ahol én vetem ott 1 font volt (300ft)

brëndon · http://edrink.blog.hu 2009.11.15. 11:55:08

@kolvanovsky: jaja, de azért köszi, hogy segítettél volna. Volt egy szabad pillanatom, elugrottam a délibe.

Az reklámot majd még megbeszéljük! ;)

kolvanovsky 2009.11.15. 23:02:50

oks :D kösz am most majd kapok rock star-t
ha érdekel ? am szerintem azt majd el tom postázni h ne legyen probléma ...
ha érdekl szolj vissza pölö e-mailben (kolvanovsky@freemail.hu)

megesik 2010.04.03. 09:46:49

Az eredeti Monster tudtommal Angliából származik.:D
Köztünk bmx-esek közt közkedvelt ital!!;)

energetikuska 2010.04.03. 22:26:22

Helósztok.nem fogjátok elhinni ezt nem hihetetlen.ma Zalaegerszegi Tescóban kerestem hell wodka/whyski cuccost hoyg úgy még is mennyi az annyi.fater mondja nézzem meg a piros feliratos termékek árait(az elnézésüket kérjük elfoygott feliratos) ÉS ekkor mit látok kiírva.MONSTER ENERGY DRIN LO-CAB,RIPPER 0,5L 349 FT.Jah és oda volt írva h új....Kár h elfogyott

energetikuska 2010.04.03. 22:27:04

bocs lo-Carb elnéztem/írtam

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.04.06. 20:52:12

Hali! Ma egész nap a fővárosban "shoppingoltam", bár ez nem jellemző rám, titkolt célom mégis új energiaitalok (és cipők) vadászata volt. Amikor az Árkádba mentem, figyelmes lettem rá, hogy egy kamionból pakolják ki a cuccokat, és igen, volt benne jó sok rekesz Monster Ripper. Szóval energetikuska barátom, kezdem azt hinni hogy a Monster pár hónapon belül betör a magyar piacra, és minimum olyan népszerűségnek fog örvendeni mint a Bomba, vagy a RedBull. Jah és láttam egy nagy plakátot is egy nagy Montah logóval, és ahogy elnéztem, már most kezdik a szponzorálásokat...
www.drifter.hu/index2.php?m=8

Nagy durranás lesz :)

Ga_Bee 2010.04.09. 11:42:23

Monster Energiaital a déli pályaudvar zöldségesénél hihetetlen áron: 400ft/db
3 féle kapható. Angliábol hozzák. Nem reklámozni akarom őket, csak segiteni annak aki keresi!

brëndon · http://edrink.blog.hu 2010.04.10. 10:57:47

@Ga_Bee: Mezőcsát, Hősök tere Privát Élelmiszer, 305 Ft a Ripper

energetikuska 2010.04.10. 18:18:13

Na megvettem ma.Nme is 349 hanem csak 329.3 féle sIMA(ződ)
Lo-carb és ripper.És a golog mégnagyobb pikantériája hogy magyar feliratos.Muterral 1 hete kerestettem minden nap és mondta h mások is keresték ennek ellenére a polc szép rendeben volt amig le nem kaptam 1 et.Várom mát miylen lesz.Jah és jó rajt a szöveg ajánlom elolvasni

energetikuska 2010.04.10. 19:41:50

van egy sanda gyanúm,ha az ital ennyi marad mint amennyi mármint ár szempontjából akkor a redbul nak nyekk.mert mint tudjuk az cska 250 ml tehát pont a fele és talán még drágább is mint a monszta

energetikuska 2010.04.11. 09:01:56

Jelentem én is elfogyasztottam eggyet abből a nedűből és azt kell mondjam nem vagyok elájulva tőle(sajnos).Nekem egy kicsit édes és furcsa ízű lehet a ginseng miatt és a végén egyhe sörös beütést is éreztem.A hossza tartó ízélmény viszont nagyon kellemesen édes.Konklúzió:A flakon jobb mint az íze.Remélem a lo-carb és a ripper jobb ízű lesz.Valamint ezzel egyidőben feltennék egy kérdést.Mégpedig azt hogy ez most pontosan miylen ízű akar lenni mert az nincs ráírva a dobozra csak h szénsavas.De tuti h nem tutti-frutti

Tulazon 2010.04.12. 22:23:27

@brëndon: hao
a környéken nem tudsz véletlenü Cocaine-t? annyira ki akarom próbálni a csípős ízt

brëndon · http://edrink.blog.hu 2010.04.14. 09:23:38

@energetikuska: ebben az esetben életbe lép az, hogy kinek milyen az ízlése. A lo-carbtól ne várj sokat, a ripper meg különleges.

@Talamandas: csekkold meg ezt az oldalt: www.drinkcocaine.hu/?cmd=bem - itt van néhány bolt felsorolva.

Stupidella 2010.04.14. 13:51:30

Tegnap vettünk a tesco-ban 3 félét (zöld, sárga és kék), 319.- volt az ára per darab (500ml-es, szóval nem vészes az ára).

Végigkóstoltuk őket, szerintem borzalmasan édes és szörnyű ízük van, egyedül talán a lo-carb az, ami fogyasztható, de úgy álatlában nem nyerte el a tetszésünket...

valójábannemberci 2010.04.20. 22:04:03

Dunakeszin egy helyen 295HUF! Eddig a simát ittam, nekem elsőre a Gabi fogkrém ugrott be az ízéről, utóíznek egy kis Baba szappannal, de nem rossz. És nem úgy pörget, mint akire rádőlt egy toronyház. :)
A Rippert viszont a gyümölcskoktél miatt nagyon édesnek éreztem, tény, hogy ezt fogyasztva tényleg nem jutott eszembe, hogy ez egy energiaital. :]
A Lo-Carb még kimaradt, mert ahol felbukkan a boltokban, richtig vagy az utolsó (egyetlen?) példányt viszem el, vagy már nincs is, csak a reklámanyag jelzi, hogy ott járt a monszta'.

sziko20 2010.05.02. 11:04:44

én is ittam már monstert
nálunk 3 féle kapható és 260 ft os áron (500ml)

energetikuska 2010.05.09. 10:33:08

@brëndon: egy a probléma.nincs aközelbe cora mivel én zalaegerszegen lakok.

Menekse 2010.05.09. 11:30:52

bármelyik Coop-ba betérsz, 319 pénzért hozzájuthatsz. ;)

Borote 2010.05.09. 13:12:12

Szegedről tudok csak nyilatkozni, itt szinte az összes Coop, CBA, Real, Tesco már árusítja, 309-329-es áron, illetve a Corában láttam itt 279-ért.
140Ft a 250ml-ért? A tököm fog bluebeart venni 100-ért, ha 40-nel drágábbért már monsztát kapok :D

Sztbeni 2010.06.21. 15:19:11

Nekem a monsterrel csak egy bajom van: valahogy nem ad elég energiát. Nem is értem miért. Van benne valami felszívódásgátló, vagy mi?

energetikuska 2010.07.04. 21:31:18

nekem meg már egyik e.drink se ad semi löketet...ehhez mit szolsz?

Sztbeni 2010.12.25. 22:18:42

A Monster szar, a CBA-ban 270 Ft már mert nem viszik. Ennyiért se kell.

Quick_6 2011.07.20. 10:46:34

Ezt is csak azért fújták fel akkorára, mert a Coca Cola szarja. Agyonreklámozzák és a csapból is ez folyik már. Szokása a Coca Colának, hogy milliárdokat költ csak reklámra. Én nem ittam ilyet és nem is nagyon izgat. Vicces, hogy a sokak szerint M betű a karmolás az nem más, mint 3 db héber szám. Méghozzá a 666 és nyugodtan nézz utána, ha gondolod.
süti beállítások módosítása