K.O.

 2010.07.03. 10:00

káó

Energiaital, aminek szükségét nem nagyon éreztem, de mégis létezik. A K.O. energy drink egy olyan ital, mind sok más. Semmi extra nincs benne, a különbség csak a név. Tovább megyek, az se különös. Persze, az előbb leírtak nem jelentik, hogy nem tudok róla rövidke tesztet írni.

A K.O. kék színű. Legalábbis a palack, meg a kupak. Nem a megszokott, de az újdonság jelentéktelen. A palack egyébként prakikusság szempontjából első osztályú, mert visszazárható. A matricázás a palackon szokványos. Eltérő a logó és mintázat. Teszem azt, a mintázat még jó is, mert egy keveset foglalkozott vele a kedves designer. Azt végkép nem tudom, hogy mi köze van a logónak a ko névhez; És miért írom a K.O.-t pontokkal? A matrica leírásán hátúl a betűk után pontot vélek felfedezni. Probléma a matricával, hogy a szöveg olyan mértékben apró, hogy annak lenni hihetetlen'. A termék egészében a Dracula termék jellegzetességeit vélem felfedezni, ezt a forgalmazó és a gyártási hely megcáfolja. Nagyon negatív a matricázásban az év és hónap rávitele a papírra, régi idők szavatossági idelyének jelölése.

A tartam a szokványos, átlag energiaital tartalmú. Az íz édes, műanyag tutti-frutti, enyhén citromos beütéssel. Utóíze aránylag kellemes, hamar elmúlik, nincs jelentősége. Ami már a palack felbontása előtt hibának tűnt: puha volt az. Pedig még nem bontottam fel. Miután kibontottam, és kiöntöttem pohárkába, (színileg átlag energiaitalokkal megegyező) érdekességnek feltűnt, nem habzik. Szerencsére volt benne szénsav, de olyan minimális, hogy éppen éreztem a bubikat a nyelvemen.

A K.O. kézből kapott termék. Árával nem vagyok tisztában de 50 és 150 Ft között mozoghat. Ha meg nem, szégyen gyalázat, amikor a Kerozin 70 Ft körül mozog. Weboldalát nem találtam. Összességében egy alsó osztálybeli energiaital, nem túl rossz, inkább snassz.

3/10

forgalmazó Ritterburg Kft.

koffein 32 mg / 100 ml
taurin 400 mg / 100 ml
energia 211 kJ/ 100 ml
 

szerintünk : (2,5/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: k.o. 3/10

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr492126034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása