Itt a Monster!

 2010.04.11. 09:11

Lenyúlták az ötletemet. Dörzsölgetem hüvelyk és mutató ujjamat, ami a pénz hiányára utal, pedig ha lett volna behoztam volna hazánkba az italt, és már monstersok pénzben fürödnék? Nyereségvágy? Igen, de most térjünk át a minőségre. Már korábban az egyik kommentben GMan megemlítette, hogy úgy látta, hogy Monster Ripper italokat szállítanak be egy boltba. Megkezdték a Monster itthoni árúsítását. Tény, és valóság, amit meg tudok erősíteni. Egy kisvárosban vidéken, Privát nonstop boltocskában találkoztam vele. Belinkeltem ugyan, de ha itt kapható akkor máshol is hozzá lehet jutni.

Lefényképeztem (klikk rá a képre, ha nagyban akarod megnézni), bizonyosságként, hogy a dobozon található szöveg is magyar. Mi sem több bizonyíték, hogy az eddigi, nem hivatalos oldal, mit ad Isten elugrik egy Quados oldalra. Részről jó hír, hogy az előbb említett oldalon már hozzá lehet jutni az M-80, Assault és Khaos italokhoz is. Bizonyossághoz visszatérve a Monster új, hivatalos oldala a http://hungary.monster-energy-europe.com/ címen érhető el. Ezen cikk írásakor, még csak közlik velünk, hogy hamarosan szabadon engedik a Monstert.

Azt nem tudom, hogy miért csak a Monster Ripperrel talákoztunk eddig. A jó hír, hogy 305 (!!!) Forintot fizettem 1 db, 0,5 literes dobozért. A déli újabb kommentek szerint az oldalon ott is csökkentették az árakat több mint felével, már 400 Ft. Kimerem jelenteni, hogy ha megjelenik a többi terméke is itthon, emelem a pontozást. Finom, minőségi, változatos, olcsó. (Biztos, csak azért hozták be hozzánk is, mert olvasták a magasztaló tesztet az oldalunkon, és a sok hozzászólást mellé. Szívesen!)

Monster Energy Drink tesztek készültek az oldalon:
* Monster Energy (Normál)
* Monster Ripper
* Monster Lo-carb

Címkék: érdekesség monster

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr551911242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borote 2010.04.11. 11:26:06

ÁÁÁÁÁ, mást sem fogok inni :D
Erre várok, mióta megkóstoltam az első Monsteremet, az egyik legfinomabb energiaital, amit valaha ittam.
Bár most voltam Erdélyben, ha valakitől tudtok, szerezzetek Rienergy-t, ott 3 buznyák volt belőle az 1 liter, és FINOM :)
(3 buznyák kb 200 Ft o.O)

kolvanovsky 2010.04.11. 11:30:46

pont tegnaP vettem 360 ft-ért simát egy boltban és a haver akkivel ittam szolt hogy "te halod ezen magyar a szöveg!!!" én meg mondtam hogy akkor a joslatok beigazolodtak

és egy kis bonusz infon a teszt mellé a monster energia ittalokrol : 24 fajta különböző változat van

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.04.11. 13:05:34

Érdekes viszont hogy a dobozon még az angol weboldalt hirdetik! És hogy jósoljak valamit, lehet hogy emelkedni fog az ára, Amerikába általában $2.00 - $2.50 ért kapható, azaz 400-500 Ft-ért.

vwpolo · http://edrink.blog.hu 2010.04.11. 14:21:54

igenigen, véééééééégreeee! azóta lépten nyomon belebotlok minden boltban:D

Tulazon 2010.04.13. 00:47:39

a kisvárosod melleti kisfaluban 299ft

Borote 2010.04.16. 12:56:42

Szegeden CBA-ban 319, Teszkóban 329, a kolibüfében meg 375 :D
Remélem nem fog drágulni :)

energetikuska 2010.04.17. 22:03:57

Én eddig 2 őt kóstoltam.Az originalt és a rippert.Hát a ripper pokolian jó,bár igaz nagyon édes de nagyon finom.kiwi vok a lo-carburáltra is.Vki hozzáértő elárulja nekm a ló-carb ban mért van 3 miligrammal kevesebb koffein decinként mint a cimában?

energetikuska 2010.04.18. 19:05:40

Azt ajánlom mindenkinek aki a lo-carbot meg akrja venni az ne tegye hatalmas v-tech.Eddig nem értettem brëndon mért mondja h a cukormentes fos.hát mostm ár értem....Semmi íze se utóíze se semmi max egy nagyon kicsit édes de csak nagyon kicsit.uygan ez volt a helyzet az ak val(kalasnyikov).abból is a sugárfríít kóstoltam hát tők ízelten.Ugyhogy le a cukormentessel de viszont az egészségesebb.:(

Borote 2010.04.18. 20:36:27

Monsterből annyira nem rossz a cukormentes, mint a legtöbb energiaitalból. Az tény, hogy nincs olyan finom, mint a zöld (ahhoz lehet csak hasonlítani, mert annak a cukormentes változata), de nem feltétlenül rossz. És az illata is jó. Meg lehet inni :)
Btw, ezt nem jelenteném ki, hogy egészségesebb, mint a cukoros, ugyan veszélytelennek vannak nyilvánítva az édesítőszerek, de ezt azért fenntartásokkal fogadom.

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.04.18. 22:30:09

@energetikuska: Ömm, szerintem attól hogy energiaitalban van cukor vagy nincs, még nem az a legnagyobb "egészséges vagy nem egészséges" tényező, ugyanis ha rendszeresen megiszol naponta 2 db energiaitalt (500ml), ami tényleg nem egészséges, akkor fejfájás és rosszullét jelentkezhet, szívnagyobbodásod lesz és fellép a szívroham veszélye is... Szval kedves edrink olvasók ezt ne tegyétek.

Apropó, ennyi cukor van egy energiaitalban:
www.sugarstacks.com/img/rockstar.jpg (480ml)
www.sugarstacks.com/img/redbull.jpg (250ml)

brëndon · http://edrink.blog.hu 2010.04.19. 09:28:46

Belebonyolódtatok xĐĐĐ!

Én csak azt taglalom, hogy a csökkentett cukortartalmúaknak (light), vagy cukormentesnek szar az íze. Az, hogy mi az egészséges, az meg egy egészen más topic.

valójábannemberci 2010.04.20. 22:13:14

Na, én meg még jól a korábbi poszthoz írtam, mert azt köpte ki a google. :]

Szóval bepróbálva, de ritka mint a fehér holló. :D Remélem az ára nem nagyon ugrál, és a kiszerelés se zsugorodik.
Ha így marad, akkor nem csak a Red Bull és általában a teljes energiaital-piac kap egy erős gyomrost, de a Coca-Cola is konkurenciát ad saját magának. Merész lépés, de azért csak hajrá! ;)

Szakasvili 2011.03.17. 21:23:28

Én Ausztriában élek és itt a Billába is lehet kapni 1,45€-ért (398FT) a fél literes simát,lo-carb-ot és a RIPPER-t (nekem a Ripper ízlik a legjobban :D)
jó hogy már otthon is lehet így kapni
süti beállítások módosítása