Pang a piac?

 2010.04.08. 12:50

Nem, nem pang az energiaital piac. Sőt, most indul csak be. A már korábban tesztelt shot italok, most jelentek meg hivatalosan itthon. Máris egy szörnyű nagy - hogy mondjam - idiótasággal állunk szemben. A Burn Energy Shot és Red Bull Energy Shot termékek ismét hallattatják magukat - na de így?! Megyek be tankolni "őemfau" benzinkutra, fizetek. Bal oldalt Burn eshot', jobb oldalt RB eshot'. Előbbi 300 Ft, utóbbi 800 Ft. Írjam tovább? Ugyan az a hatás, tartalom, egyformán szar ír. A legjobb, hogy egyikből se fogyott egy sem. Szegény emberek nem tudják mi az. Reklámot még nem találtak hozzá.

A piac továbbra se pang, csak nekem nincs időm energiaitalokat beszerezni. Ellenben van 1-2 teszt, amit az oldal indulásakor készítettem, igen csak rövidek és érdemtelenek (pl.: Hell, Tiger, Mixxed Up, Kobra, stb..). Ezért hamarosan készül néhány reteszt - újratöltve - azért, mert.

Címkék: érdekesség

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr271904101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kolvanovsky 2010.04.08. 20:13:52

milyen édekes idözités, pont ma ittam elöször burn shot-ot és nekem egészen bejöt... de hülye én, shell kuton vettem 500 ért XD jol átbasztak

kolvanovsky 2010.04.09. 15:16:14

csá brëndon, bocs hogy ide írok de ... olvastam a versenyt és csak anyi hogy pontosan hogy is van? le kell fogalani a piákat ?? mert ha igy akkor stipi stopi a kobra

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.04.10. 19:48:35

@kolvanovsky: ömmm, én úgy találtam ki h választunk egy eneryt és mindenki ír róla tesztet és akié a legjobb az az ász :D Nem muszáj amúgy mindenkinek írhatunk ketten is egyről vagy majd kitaláljuk...

am. máskor e-mailben már, most oda a meglepi a kedves olvasóknak :D
süti beállítások módosítása