Pokolijó reklám

 2010.04.03. 19:53

Ismét egy hírszerű dologgal jelentkezem, midőn a Hell energiaital komolyan gondolja. Most speciel a Hell Vodka & Whisky italokat reklámozza (ami ugyan nem igazán energiaital, sőt, mindazonáltal tutti-frutti ízű). A miskolci Corában járva a minap hangos napjaink népzenéjére lettem figyelmes, ami engem ugyan nem vonzott, a hangerő annál inkább. Közelebb érve a pokoli megjelenés tárult szemem elé egy Hummer terepgéperőmű tárgyilagos személyében. A Corában reklámozták a fennt említett alkoholos italokat, a hosztesz csajok meg árúlták (magukat?). A reklám jó, az autó jó, a hang jó (a zene szar), az ital jó, csak 299 Ft- volt, ami nem is rossz. Akció...

Címkék: hell érdekesség

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr501892530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kolvanovsky 2010.04.03. 23:21:06

az ilyen helyzetekben azt bírom hogy a sok energia italokhoz kevésbé értö nép megveszi möközbe enyi pénzböl azért jobbat is lehet venni. és az okos energia ital tesztelő meg mondja magában hogy, legalább elfogy a keserű nedű és őrül hogy nem neki kell ínnia ; ezzel a kommentel azt akkartam mondani hogy nekem nem izlezt a pia és hogy ez a felhajtás egy ilyen piáért feleseleges

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.04.04. 01:45:06

Beraktam a videót brëndon, ha nem gond :) A hell oldalán nézelődve találtam ezt: www.hellenergy.hu/hummer.html ^^

brëndon · http://edrink.blog.hu 2010.04.06. 01:10:15

@_-Gman-_: kösszencs tesó, ez a videóm, ügyesen rá talizták. Gecire nincs időm, csak így hajnal 1 tájékán...
süti beállítások módosítása