Cool energy feeling

 2010.03.26. 07:00

vagyány energy

A két MX energiaital társaságában érkezett hozzám a Cool, amiből rögtön leszűrtem hogy közük van egymáshoz; nemcsak a csomagolásnál használt eljárás és a palack az ami ugyan az volt, feltűnk az a jellegzettes csík a doboz aljánál, ami mind a három energiaitalon ugyan ott van, de mindegyiknél eltérű színű. Vagyis megállapíthatom, hogy Kismaci86 által kűldött energiaitalok közeli rokonságban állnak. De vajon az ízük is ugyan olyan? Derítsük ki...

Amikor felbontottam rögtön feltűnt, hogy alig van benne szénsav, nem pezseg olyan fainul mint egy normális energiaital, és az illata is nagyon gyenge. Az első korty mindent elárult az ital ízével kapcsolatban, pontosn ilyenre számítottam, kicsit erőtlen tutti frutti íz, de kellemes (hűtve legalábbis), kicsit almás (pedig ebből kimaradt az almasűrítmény, ami a két MX-ben megvan), és enyhén érezni rajta a műanyagot is. Hát nemtudom, kicsit gagyira sikerült, nem olyan amilyet ez első ránézésre az ember elvár. Mindenesetre hűtsük be ha esetleg hasonlót akarunk inni, mert javít az ízélményen, langyosan el se tudnám képzelni milyen nyomi lehet egy ilyen alsókategóriás energiaital. Egyébként kevesebb koffein és taurin található ebben az italban mint egy átlagos energiaitalban, ezért csinálhattak volna egy 500 ml-es kiszerelést ez helyett, az talán értelmesebb lett volna.

A Design egyébként nem rossz, a feketén mindíg is jól mutattak a színes motívumok, ezen a dobozon sincs másképp, bár én a kicsit sötétebbre festettem volna azt a zöldet, mert eltűnik benne az O betű, de ez nem az én hibám :). A Cool jelentése egyébként hűs (hideg, hűvös), de itt a szlenget kell figyelembe venni, tehát vagány, kemény, bár nemtudom miért ezt a nevet választották, szerintem nem nagyon vagány az energiaital, és nem ilyennel kellene vagánykodni, hanem mondjuk egy Cannabissal vagy egy Red Bullal. De ahogy érzitek :D.

Összeségében nem vagyok megelégedve, de 135 Ft-ért egy kicsivel azért jobbra számítottam, bár manapság már csak ehhez hasonló italla tömik tele a polcokat, alig adnak ki a gyártók egy igéretesnek tűnő energialt...

3/10

forgalamzó: Szilas Drink Kft.

koffein / taurin / energia - 22mg / 280mg / 8,5kJ (100 ml)

Címkék: cool mx 3/10

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr431806119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása