Speed in

 2010.03.23. 18:55

szabolcsi

Innék én szabolcsi sört is, de ha nincs? Ezért iszom borsodit. Nem így a Speed in energy drink, ami bizony nyíregyházi ital. Elsősorban Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében kapható, máshol csak elvétve található meg. Budapesten eddig hivatalosan csak egy helyen találkozhattunk vele a Ponti italnagykerben. Ez mára már megváltozott, legalábbis internetes közlésekben azt olvastam, hogy Coop és Reál boltban is találkoztak már vele. Nem hivatalosan kapható a Nyugati pályaudvarnál, horribilis összegért, 250 ft-ért. Pontosan 250%-kal drágább, mint amennyiért én vettem. Számold ki ;Đ! A termék hivatalos weboldalán a gyökér ketté ágazik. Bal oldali linken az energiaital lapjára ugrunk, jobb oldalt a speed-in web áruházára, amely autóalkatrészekkel foglalkozik. A név mindkét hivatkozásra utal; energiaital: mozgásba hoz, autó: ami mozgásban van. Értsd... Minket az energiaital része érdekel az oldalnak. Szép, egyszerű mégis flash, és 2006-ban frissült utoljára...

Régen kinéztem már magamnak a terméket, de ennyire észak-keleten nem jártam. Végül barátnőm lepett meg vele, aki remélte, hogy ilyet még nem ittam. Ügyesen kitalálta. Amikor először megláttam interneten, tetszett a doboz. A kék rácsos háttér, előterében a narancssárga Speed in lógó, erős design. A dobozon fordítva nagy fehér karakterek sötétkék háttéren írják csak magyarul a termék adatait. Érthető, olvasható, egyszerű.

A belső hűtve fogyasztandó. Biztos segít rajta, mert egyébként nincs túl jó íze. Bevallom jobbra számítottam. Édes, kicsit savanykás tutti-frutti íze van. Utóíze savanykásabb, de nem műanyag. Egyébként nem rossz, csak lehetne jobb is. Összetevőiben nincs semmi extra, átlagos tartalom, tekintve a koffein és taurin mennyiségét is. Ami nagyon előnyössé teszi az italt az az ára, amennyiért hozzájutottam. 100 Ft nem sok érte, ha úgy nézzük jól is néz ki. Az íze lehúzza, lehetne jobb is.

6/10

forgalmazó Speed in Hungária kft.

koffein / taurin / energia - 32mg / 400mg / 194kJ (100ml)

szerintünk : (3/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: 6/10 speed in

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr321861864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása