Flying Power Juicy

 2010.03.23. 07:00

Dzsúszy energy

A Flying Powerrel már találkozhattatok az Aldi polcain, de most itt van a legújabb változata ami vegyes gyümölcs sűrítménnyel készült, és az ízét is ilyenre akarták (de csak akarták) készíteni. Nagyon elbújtatták a kicsikét, a "középső sorba" volt bevágva egy kartonnyi húsvéti nyuszi közé. Sehol máshol nem volt belőle a boltban, csak ez az egy karton, vagy mert nagyon kapkodják, vagy mert féltek sokat hozatni belőle :D. Kinézetben nem tér el a hagyományostól, semmi extra csík, logó vagy valami designos felirat, minden maradt a megszokott. Kicsit unalmas nemde? Annyi a változás hogy a piros alapszínt most narancsra fújták, ami utal az ital színére.

Az termék 50%-ban tartalmaz vegyes gyümölcslét. Vegyesgyümölcs? Amikor kibontottam a dobozt és belekortyoltam, igen csak elgondolkodtam, hogy ez az íz meg hogy jött ki, de miután utána olvastam, miszerint az összetevők alma 25%, körte 24%, mangó 0,4% narancs 0,2% és marakuja 0,1% elképesztő kombinációit, még jobban elbizonytalanodtam. Számoljunk: 250 ml italban van 62,5 ml almalé, 60 ml körtelé, 1 ml mangólé, fél ml narancslé és elképesztő negyed milliliter marakujalé! Namost' hogy az utóbbi három, együtt majdnem 2 milliliter gyümölcslé, mennyiben befojásolja az ízét azt csak találgatni merem. De szerintem körülbelül olyan mintha egy pohár vízbe csöppentenék kettő csepp szörpöt. Szóval mi értelme van? Csak annyi hogy elmondhatja magáról az energiaital gyártója - aki egyébként  a Power Horse energiaital gyártója is egyben - hogy "Igen, ez én energiaitalomban van Alma, Körte, Mangó, Narancs, de még Marakuja is, a tiédben pedig nincs :D".

Na de a lényeg, hogy mire is számítsunk amikor Flying Power Juicy-t iszunk... Hát, el kell mondanom, hogy amikor felbontottam és belekortyoltam olyan "tudom ez milyen íz de mégse" íze volt. Aztán még pár korty, és rájöttem, hogy ennek se az almához se a körtéhez, se a narancshoz, se a mangóhoz, de még a marakujához sincs semmi köze. Az íze legjobban a kékszőlőre emlékeztet, mielőtt még rendesen megérne. Talán van ott még egy kis mangó is de az tényleg szinte semmi. Nem értem, hogy mit kevertek még bele hogy ezt az ízt kapják, de kíváncsi lennék rá. Nekem nem nagyon jött be, érdekes, de nem túl kellemes. Ha már 50% gyümölcsleves energiaitalt akarunk inni akkor csak ajánlani tudom  a Monster Ripperjét amit pár hete volt szerencsém kipróbálni, és el kell mondanom, hogy nagyon ízlett, akárcsak a sima Monster.

Amit még el kell mondanom az energiaitalról, és amire csak a pénztárnál döbbentem rá (igen az ára lesz az :D), az nem más, hogy a termék nem 100 FT-ba kerül, amíg a másik két társa hanem 150-be. Szerintem azt sugallja azoknak az embereknek, akik már kipróbálták és megszerették az olcsó, de finom testvérét, hogy "Vegyél meg, csak 50 Ft-tal vagyok olcsóbb, de megéri mert a testvérkém is finom volt, én meg egyenesen maga vagyok a királyság." Természetesen nagyot fog benne mindenki csalódni, mert nemcsak az íze a rossz, hanem a keserűség a torkodban, 10 perc multán fog jelentkezni. Addig ráébredsz, hogy mitől  - persze, hogy a Dzsúszy műve ez is :D.

Szóval összességébe, egyáltalán nem vagyok megelégedve az S. Spitz-el, nem tartották a színvonalat és nagyon összecsapták a legújabb "csodájukat".

Fele annyi pontot érdemel, mint  a testvére, és ne számítson nagy sikerre. (Mostmár tudom hogy miért egy kartonnal volt csak kirakva. A sima Flyingból meg olyan magas tornyot csináltak, hogy majdnem magasabb volt mint én :D)

Újabb elcseszett energiaitallal bővült az Edrink tesztjeinek véget nem érő sora.

3/10

forgalmazó S. Spitz

koffein / taurin - 32mg / 400mg
inozitol / energia - 240mg / 221 kJ (100 ml)

szerintünk : (1,5/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: 3/10 flying power

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr501860083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.03.22. 19:44:07

Most már a képeim hasonlítani fognak brendonéra, van motion blur meg a logó is a régi, nem az a graffitis ratyiság amivel ezelőtt próbálkoztam. :D
*GIMP 4eva :)

vwpolo · http://edrink.blog.hu 2010.03.23. 15:50:14

megkóstoltam ezt a repülő szörnyet:D elég durva ízélmény:D kortyonként állt görcsbe az állkapcsom tőle:D

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.03.23. 18:03:07

@vwpolo: Minden volt csak vegyesgyümölcs nem :)
süti beállítások módosítása