Power Gold

 2010.02.11. 19:26

Mai tesztem alanya Power Gold névre hallgat, mely a messzi szingapúrból érkezett kis hazánkba. Az italt az Örs vezér téren, a metrókijárat melletti kisboltban találtam, az ára 190 forint volt.

Ami elsőre feltűnik a dobozon, hogy bizony nem a megszokott 250 ml-es űrtartalmú, hanem csak 240 ml-es. A dizájn nem mutat sok extrát, de az arany szín kiemeli a többi doboz közül a polcon.

Kis cetlin található a magyar leírás, ezen észrevehetjük, hogy bizony szénsavmentes energiaitallal van dolgunk. Én elsőre nem olvastam el a címkét és igencsak meglepődtem, hogy hova lett a szénsav:-) Az íze kicsit tutti-fruttis beütésű, a színe szintén, azonban az ízesítéséről nem nyilatkozik a címke, az utóíze nem jó.

A gyártó oldalán olvashatjuk, hogy tartósítószert és színezéket nem tartalmaz, valamint mivel szénsavmentes sportolók is fogyaszthatják.Van még benne C vitamin, B2 és B6 vitamin is. 

Összességében furcsa volt, hogy nincs benne szénsav,nekem nem ízlett, maximum azoknak tudom ajánlani akik nem szeretik a szénsavas energiaitalokat.

3/10

Gyártó: Pokka Corporation (Japán, Szingapur)
Importőr: S.P.I.N. Kft.
A gyártó honlapja: www.pokka.hu/

koffein//taurin/energia//doboz: 65,3mg//840mg//146kcal

szerintünk : (1,5/5)
szerintetek: (3/5)

Címkék: power gold

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr721750274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brëndon · http://edrink.blog.hu 2010.02.12. 13:40:37

Gyakran járok az Őrsön, de még nem találkoztam a fenti itallal. Kitudja mennyi minden mellett megy el az ember!

brëndon · http://edrink.blog.hu 2010.02.24. 17:51:08

@brëndon: Júj, ma beszereztem egyet! Az illata alpján tuttifruttis, nem is lenne rossz. Talán kapna egy 4-est részemről, ha lenne benne SZÉNSAV!
Szénsav nélkül elég pocsék. A doboz nekem nem nagyon tetszik, olyan kopott, elbújik, nem igazán venni észre. Én 170ért vettem, az Örsön, a metróbejárat mellett.

vwpolo · http://edrink.blog.hu 2010.02.24. 23:20:40

olcsóbb lett?:D buktam egy huszast:D

brëndon · http://edrink.blog.hu 2010.02.25. 13:47:45

@vwpolo: bizony buktál xĐ, én meg feltörök! #ĐĐ

@_-Gman-_: xĐĐ inkább kiegészítés akart lenni!
süti beállítások módosítása