PartySmart

 2009.10.09. 17:53

Most kivételt teszek, az energiaitalok világából kilépve (hétvégét várva) megnézzük mit tud eme kicsike termék, a PartySmart. Az oldalon találkozhattunk már másnaposságot űző termékkel, a Detox itallal, ami nem energiaital. Elméletileg a termék a másnaposság tüneteit enyhíti - nem szünteti meg. Alapanyaga kizárólag gyógynövény-kivonatokat tartalmaz. Meg persze a könnyen oldódó műanyag kapszulát. Nehéz elhinni, hogy hatásos lehet, mert bizony sokan találkozhattunk már étrend-kiegészítőkkel amik nem használtak, vagy nem tapasztaltunk változást.

A csomagolás egyébként nem rossz, elsőre azthittem valami esemény utáni tabletta, mert nagy papírban kis kapszula, partysmat felirat, bulizz okosan kiírás, amolyan "első látásra wtf". A csomagolás nem néz ki rosszúl, nem valami bizalomgerjesztő. Könnyen megszabadulhatunk a papír külső résztől, és csak egy kis levélben is szállíthatjuk magát a terméket. Jó kis leírást is kapunk arrol, hogyan adagoljuk.Felhívják figyelmünket, hogy nem véd a részegségtől, és ne vezessünk.

Biztató klinikailag tesztelt említgetések is megjelennek, amit a weboldalán is tolják nekünk - a honlapja pedig jól néz ki. Ott mégtöbb infót kapunk a termékről, ami egyébként 500 Forint körüli áron kapható. Sok helyen írtak már a partysmartról, amelyeket én nem fogok elolvasni. Saját tapasztalatot akarok szerezni.És, hogy műküdik-e?

- - másnap - -

Jäger, sőr, szilva. Kevertem-kavartam, igazán nem tudtam beinni, pedig sokat töltöttem magamba, de miután vége tért a mulatozás bevettem a szert. Éjszaka maradék részében viszont sok folyadékot ittam. Majd amikor felkeltem nem éreztem másnaposságot. Nem tudom, hogy azért van ez így, mert nem tudtam beszabni, vagy mert sok vizet ittam, esetleg a partysmart hatása. De mivel nincs másnaposság mondjuk rá, hogy hatott.

szerintünk : (0/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: partysmart

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr971439089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása