Texas Holdem

 2009.10.04. 12:14

maxx koppintva

A Texas Holdem italnak van egy érdekes oldala, amire nem tudok rájönni, hogy mitől van: a Maxx energia ital palackában árúlják - holott más a forgalmazó. Nem tudtam interneten kideríteni, hogy miért van ez így, és amikor beírtam a két különböző forgalmazót a gúgliba, akkor is csak egy oldalt dobott ki, cégkatalógust. Mindegy-no, biztos kivan ez találva. Az még nem jelent semmit, hogy más a forgalmazó. Mivel ugyanannyi koffeint, taurint és kJ energiát tartalmaz mind a két ital, lemerem fogadni, hogy a tartalom egy az egyben Maxx vs. Még a palackon található matrica is hasonló, illetve a leírások elrendezése, megfogalmazása.

Egyébként sokkal jobb mint a narancssárga testvéréé. Tetszik, hogy a zöld kupakot színvilágban illesztették a termék matricájához. Meg egyébként összességében nem lenne bajom a termékkel, csak az a Maxx felirat ne domborúlna a doboz tetején.

A Texas Holdem csak olyan reklám lenne, póker készletet lehet nyerni, meg gondolom jól mutat egy pókerversenyen egy ilyen feliratú ital. Az ízét már jellemeztem a Maxx-nál, de leírom itt is: enyhén édes, amolyan mű ízzel, majd a későbbiekben kesernyés/savanykás íz marad a szánkban.

Nem érdemel jobb pontozást, hiába olcsóbban jutottam hozzá mint a Maxx-hoz, és  szebb a matricázása, a palack elszomorít - és egyébként se olyan jó az íze. Többet nem-igen tudnék róla írni, már egy szinte tesztel energiaitalról lehúzni a bőrt. A lényeges észrevételeket a fenti sorokban már jellemeztem. Egyébként 130 forint volt, nem egy lehúzós. A weboldalán ne is keressük, én nem találtam.

4/10

forgalamzó: X-Drink kft.

koffein / taurin / energia - 32mg / 400mg / 175 kJ

szerintünk : (2/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: texas holdem 4/10

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr611426612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása