Silver Power

 2009.07.20. 13:41

ezüstnélküli aka. silverlight

Nohát, eme nedű különlegesség a minap egy coop boltocska polcain pihengetett, amikor is megláttam lekaptam belőle egyett - jól tettem, mert másnapra már hűlt helye volt. Létezik belőle 1,5 literes is, én csak a kicsit vettem, mert már tudtam, hogy mire számíthatok - szinte éreztem - mert amikor jobban szemügyre vettem tapasztaltam meg, hogy a Buszesz zrt. terméke. Az egyébként szokatlan formájú ezüst-szükre palack nem néz ki rosszúl, jól áll neki a fekete kupak és cimke párosítás. És a cimkénél meg állnék egy pillanatra. Kicsint lentebb és közelebbről megtekintve látható, hogy ismét egy újra átgondolt kinézetű itallal találkozhatunk. A régi (bal) oldali kevésbé esztétikus, egyébként szlovák szerzemény (thx 4 kehes). Sikerült egy esztétikusabb matricát nyomtatniuk kedves Buszeszes designereknek. A matricán pörgetve egy kicsit kapunk leírást azt italrol. Cukorlightnak tűnik, és bizony a maga 18 kalóriájával igencsak kevésnek mondható, de mégis tartalmaz édesítőszert és cukrot egyaránt(mi értelme?). A buszeszes srácok már értik a dolgukat, nyomatják hátulra az óvást is,  szokásos szöveg. Az átlagos tartalmat és az ital jellemzését egy fehér villám vágja ketté, ez is egész jól néz ki.

Elérkeztünk általában a legrövidebb, de leglényegre törőbb információnkhoz, a belsőhöz. A Silver Power ízét a Fitt-hez hasonlítanám, csak mivel hiányzik belőle némi cukor, így talán jobb. Messze tutti-frutti szerű édes/savanyú szénsavas folyadék. Nem egy nagy élmény, de öröm az ürömben, hogy nincs az a jellegzetes Buszesz illata. Hosszabb távon savanykás ízt hagy a fogyasztó szájában. Nagy hatásra egyébként ne számítsunk, koffeint és taurint is sokkal kevesebbet (előbbi fele annyi, utóbbi több tizedével) tartalmaz mint egy átlagos doboz. Eltalálták a tökéletes light energiaitalt. Egyéb extrát nem tartalmaz az ital, amit érdemes lenne megemlíteni.

Az italnak hiába is keresnénk weboldalt, a buszesz nem csinál minden "szarnak" leginkább csak a Watt rendelkezik vele, a többi 10-20 (kitudja még hány termékével találkozunk) féle energy drinknek felesleges is oldalt csinálni.

A palack elnyerte a tetszésemet, még úgy is, hogy semmi extra nincs benne. Néha túl jószívűnek érzem magam (lásd aro Fuel), itt is kegyelmezek. Iható, egész jó kinézet,  ellenben sajnálom, hogy a buszesz sajnálta tőlünk a koffeint és a taurint. Pedig az ára se lenne olyan rossz ~160 Ft/0,5 lityó...

4/10

gyártó Buszesz zrt.

koffein / taurin / energia - 15mg / 30mg / 74 kJ (/100ml)

szerintünk : (2/5)
szerintetek: (2/5)

Címkék: 4/10 buszesz silver power

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr471256555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

energetikuska 2010.07.04. 21:35:32

én 169 ér vettem most 1,5litert és tényleg nagyon túl pontoztad.nagy kínkeservek közt ittam oylan savanyú egy szar+a 1,5 be 8 g koffein van:(

Botond10 2013.09.15. 19:56:37

A Bang Outnak is csinált külön weblapot, pedig az is egy ritkaszar ital...
süti beállítások módosítása