Cannabis

 2009.06.23. 17:11

tépésmentes kender

Na erre kiváncsi vagyok. Először is szeretném leszögezni, hogy ez nem energiaital, és előre mondom, hogy nem fogsz tőle betépni. Nem ez az első kivétel, hogy energiapluszok nélküli italt tesztelek. Sajnálatos, hogy csak cukormentesbe tudtam hozzájutni. Egyébként most, hogy még nem kostoltam, szerintem nem kell nagy dolgokra számítani, a kender kivonat nem azt jelenti, hogy füves cuccot kostolsz, mert igen, mert eme ital tartalmaz kender kivonatot. A doboz nem átlagos, sajnos a kép nem adja vissza, de a normál doboztol hosszabb, 296 ml. Kívülről nagyon jól néz ki - nekem a fehér (cukormentes) doboz még talán jobban is tetszik mint a cukortartalmú, az bordó színű. Letilsztult szép fehér háttér. fekete és szürke színű feliratok középen cannabis felirat alá letükrözve. Felül a kender levele ami alapbol figyelemfelkeltő. Alul a gyártó márkajelzése, Life Element, és alatta a felirat "the new motivation for your mind", aminek jelentése: új motiváció (indíték) az elmédnek. Már találkoztunk hasonló itallal, a cocaine spicy hottal vagy milddal. Mind a kettő narkotikum nevét hordja. A cocaine sem tartalmaz semmit. Hát nézzük...

Hemp extract, írja az angol leírás. Az íze érdekes, ilyet nem nagyon ittam még. Ahj' de kár, hogy nem a cukros. Iható, és semmi extra. Vegyesgyümölcs íze nem annyira gyümölcsös, hamar elmúlik és útóíze nincs is. A folyadék színe piros. Jahh, és a kendernek sincs természetesen semmilyen hatása. Egyébként jobbra számítottam, majd ha egyszer megszerzem cukrosba is.

Amdúgy drága, én 440-ért jutottam hozzá (nem vaterán..), de valóban 550 körüli áron adják. A promóció az országban egyelőre nulla, de a weboldala nagyon jól néz ki. Full flash, magyarul nem tud.

4/10

Forgalmazza: Life Element Hungary Kft. (eredetileg osztrák)

taurin / koffein / energia - 0 / 0 / 3,4 kJ

szerintünk : (2/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: cannabis 4/10

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr951203777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

starsky67 · http://le-cannabis.5mp.eu 2009.12.04. 18:34:54

Szia brëndon

Szeretnénk figyelmedbe ajánlani hogy természetesen kapható gyümölcscukorral készült változat is, Budapesten közel 200 üzletben forgalmazzák termékünket beleértve fitness clubok, vendéglátó helyek, diszkók, szórakozó helyek, wellnness központok, kisebb élelmiszer üzletek. Ezúton szeretnénk ha megkóstolnád ezen termékünket is.
Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.
Köszönettel a LE CANNABIS csapata.
Elérhetőségeink
email: life-element@freemail.hu
email: office@hu.life-element.com
telefon: 271-04-70
süti beállítások módosítása