Fütyülős Limonádé

 2010.06.01. 12:38

fütyilimó

Először a metro újságban láttam, rá néhány napra pedig a cora polcain. Nem sok idő alatt elterjesztették, és hamar meg is kóstoltam. Miért tesztelem? Mert tartalmaz koffeint, szinte már energiaital. Ha másért nem a dobozért érdemes bejegyzést készíteni. Hihetetlen jól néz ki, nagyon designos, érdemes nézni, mindig felfedez az ember rajta valami újat. A mintázat irkafirka szerű fekete-fehér alapú, egyébként a zöld szín uralja, de néhol egy kis lila és kék is felbukkan. Eddigi legjobb doboz, amivel találkoztam.

Az íze elsőre édes tonik hatású, majd miután elmúlik a keserű íz,  jön a bodza hatás. Kesernyés ízét leginkább bodza és alkohol közös munkájának köszönheti. A limonádé hatás talán a tonik íz után azonnal és közvetlen a bodza esszencia előtt egy pillanatra feltűnik, de hamar elmúlik, és ez csupán enyhe jelentőséggel bír. Az alma sűrítmény nem hat almásként, mert egyébként azt tartalmaz, magát a bodzát nem írja. A fütyi illata egyébként kellemed bodzás mint a slice bodza, vagy anno a fanta. Szénsavassága normális. Csak hűtve érdemes fogyasztani. A toniktól jóval kevésbé keserű, ezért akik nem szeretik azok is eltudják fogyasztani. Részemről bejött az íz, a örömmel fogyasztanám tízesével -alvásig.

Amit még érdemes a termékről tudni, hogy 0,25 literes kiszerelésben kapható. 5% alkoholt és 80 mg koffeint tartalmaz egy doboz. Mint alkoholos ital elnyerte a tetszésemet, mint energiaital nem. Ára 300 Ft körül mozog, talán a vodka Hell árarányaiban jobban megéri, egyébként csak az árát sokallom. Egy nyári napon első osztályú, sziesztázáshoz. Ha valakinek nem volt elég a fütyi design, látogasson el mindenféleképpen a hivatalos weboldalára. Nagyon jó!

7/10

forgalmazza Zwack Unicum Nyrt.

alkohol 5% vol.
koffein 32 mg / 100 ml

szerintünk : (3,5/5)
szerintetek: (5/5)

Címkék: fütyülős 7/10

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr432047590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.06.01. 15:29:59

Ez energy? Láttam tescoban de nem tudtam eldönteni :S:S

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.06.07. 15:29:04

koffein + alkohol együttes fogyasztása elég veszélyes :S

antib68 2010.06.14. 16:41:34

Most fedeztem fel ezt a blogot.
Tetszik, gratulálok hozzá!
Tegnap kipróbáltam a Fütyülőst és nekem ízlik. Bár a kedvencem továbbra is a Monster.

Illetve ma fedeztem fel a Lidl-ben "Új termék" tábla alatt az X-act energiaitalt. Kőkemény 149 Ft:o) 0,5L PET palack (fekete, és fóliázva a logóval). Íze nekem egy az egyben ugyan olyan, mint a szintén itt kapható Mixxed Up, csak talán valamivel kevesebb benne a CO2. Adatok a palckon: koffein 30mg/100ml, taurin 400mg/100ml, Niacin?!? 8mg/100ml, B6, B12 vitamin. Szóval semmi extra, és nem is nagy durranás, amit az ára is sugall. Majd tesztelitek, ha akarjátok..

antib68 2010.06.14. 17:02:21

Most fedeztem fel a blogot. Nagyon tetszik gratulálok!
A fütyülőst tegnap kóstoltam, nekem ízlik, bár nem az a kifejezett energia ital, inkább a többi hasonló "koktél" mint a Bacardi Breezer stb szerintem. Kedvencem amúgy a Monster (sima).

Illetve egy kis alsó kategóriás újdonság. Ma fedeztem fel a Lild-ben "Új termék" tábla alatt.
X act energiaital. Kőkemény 149 Ft, 0,5l fekete PET palack, rajta fólia a logóval. Design-re adnék 6 pontot. Az íze nekem olyan mint a szintén itt kapható Mixxed Up, ebbe (X act) talán valamivel kevesebb a CO2. Adatok a palackon: koffein 30mg/100ml, taurin 400mg/100ml, Niacin?!? 8mg/100ml, B6,B12 vitamin. Semmi extra, amit az ára is sugall, csak érdekességként megemlítettem, hátha rápróbáltok erre is.
Még egyszer gratula a bloghoz!

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.06.18. 16:49:26

Ma én is beszereztem belőle magamnak egyet és tényleg nagyon jó, egérdemli a 7pontot :D
@antib68: Köszi, rajta vagyok, csak nincs Lidl 50kmes körzetbe, de majd megoldom, ha mást nem is majd max egy Kolléga leteszteli :P

Kozomago 2011.03.02. 12:58:26

Ez nagyon tetszik, ki fogom próbálni. Bodza, alma, tonic??
Azért a 80 mg koffein az nem kevés.
Még nem hallottam erről. Mondjuk corába nem is nagyon járok, lehet, hogy ezért nem nagyon láttam eddig.
Manapság már olyan sokféle energiaital kapható, alkoholos meg mindenféle formában. Legalább akkora piaca van ennek most, mint az ásványvíznek.

Mr.lefolyo · http://www.dugulaselharitas0.hu 2011.03.14. 12:21:59

külseje : nagyon tetszett
íze: nekem tetszett
szeretem
süti beállítások módosítása