Flash Power

 2009.06.18. 10:00

télleg'flesh

Már régebben láttam eme szépségről képeket neten - elvileg ez egy híresebb ital - már akkor sem tetszett a doboz. A lényeget megértettem, flash - villám ez oké, ott is a sárga cikkcakk középen, de a fekete-fehér rész átfedése igencsak csunyácska, és alatt a Power felírat már egyáltalán nem passzol. Az ára is haggyán, az a ~130 forint még elmegy (250 ml), sőt: ár és külföldireklám arány tekintetében még jónak is mondható. Az italt árusítják 0,5 és 1.5 literes kiszerelésben is. De haggyuk a külsőségeket.

Olvasgatom szépen körbe a dobozt, olvasható és értelmes nagy betűkkel feltüntetett irományt láthatunk rajta. A baj már ott kezdődik, hogy nincs rá feltüntetve milyen ízű. Rögtön lejön, hogy osztrák ital (ez is, mint mostanában sokan mások pl.: Kalaschnikow, GO vagy a Bomba is). Az ausztriai energiaitalokkal sem lehet zöldágra vergődni, de elmondható, hogy többségében nem finomak - mint ahogy ezt a "villám energia" is bizonyítja. Nem ilyenre számítottam, ugyanakkor sejtettem már amikor felbontottam az illatából, hogy nem lesz a kedvencem. Az első kortyok után meglepődve vettem el a számtol, mondván - ez tonic/k. Mintha valóban egy kicsit édesebb tonikot innék. (Én személy szerint nem vagyok oda a tonikért.) Értem már miért nem írták rá, hogy milyen ízű. Ők sem tudták. De ha odaírnák a dobozra, hogy "tonik ízű" akkor ez lenne az első ilyen ital, még akár be is futhatnának vele. Egyetlen előnye az italnak, hogy tartalmaz inozit vitamint, ami különböző belső emberi szervek fontos eleme.

Amiról még érdemes írni az a reklám - ami nem valami híres nálunk (igaz sok-sok rendezvényen ott van, de nem olyan nagyokon mint a sziget, hanem csak kis zsúrokon Abádszalókon), de más országokban ismertebb - pl.: new yorki oldala is van neki, illetve ha google-n rákeresünk sok-sok oldalt tol elénk. A magyar oldal aránylag karbantartott volt tavaly, de idén nem sok programot szerveznek illetve maga a weblap nem túl esztétikus. Vegyes érzelmekkel teli, de nem kap több pontot. Sőt, még ezen is filózom, hogy sok, de van aki szereti a tonikot.

3/10

import és forgalmazó Hajdu és Társa kft (egyébként osztrák)

koffein / taurin / inozit / energia - 32 / 400 / 20 / 202 kJ (100 gr/ml)

szerintünk : (1/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: 3/10 flash power

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr881192698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása