Bolero Boost Energy

 2009.05.10. 15:05

instant lökés

Néhány évvel ezelőtt láttam a boltban, magamban röhögtem, gondolván mennyire lehet "jó". Lelövöm a poént, mert végeredményben nem csalódtam. Egy kis bolt polcán vettem a minap észre, és le is vettem egyett. Boleros cucc, két zacskó egymáshoz ragasztva, és így került ~65 forintba. Mivel kis tasakos, így sokat nem mondok róla, nem néz ki rosszúl. Kérdés, hogy mennyire praktikus, összeállítani az italt, otthon még jó is, de ha nagy utazás vár az emberre akkor kevésbé, ellenben kis helyen is elfér oldatlan állapotban. Hátúlján kapunk kisbetűs leírást, mintha csak egy normál energiaital adatait olvasnánk. A zacskó tartalma 7 gramm. Én ásványvízben (250 ml) oldottam fel, habzott is mint állat. Tuti, hogy szállt el a tartalmából egy kevés, így veszteséges lehet, ugyanakkor nem olyan nagy mértékben.

Még nem volt ilyen egyszerű egy energiaital ízét ilyen könnyen körül írni: egy az egyben mint a PEZ cukorka, csak folyósítva. Szénsavassága is változó lehet, oldó anyagától és kavargatástól függően. Az illata pedig az adrenalin cukorkához hasonlít. Nagyban ver néhányat azon energia italok közül, amiket már kostoltam (ajánlom megnézni a 4/10-es pontozás alatti italokat). Az íze nem tökéletes, érezni, hogy instant, és alapból diabetikusnak mondják, tehát cukormentes, ízesítővel telenyomva - de ahhoz képest finom. Ajánlom ásványvízben oldva, de tetszés szerint fogyasztandó. Sokkal rosszabbra számítottamWeboldalán megnézhetjük a tömérdek mennyiségű italporral együtt.

5/10

forgalmazó Eurostock Ltd.

koffein / taurin / energia = 32 mg / 400 mg / 24 Kj (nem sok) 100 Mlben

szerintünk : (2,5/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: instant 5/10 bolero boost

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr581113093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása