Lucozade Alert

 2010.07.01. 12:42

4l3Rt

Ezúton is bocsánatot kérek minden kedves olvasótól és szerkesztőtárstól, hogy keveset írtam eddig, de most ünnepélyes keretek között megígérem, hogy ez meg fog változni. Szóval, most egy olyan italt tesztelek, amit normális körülmények közt nem tudok nyugodtan iszogatni a gépem előtt, mert jó sokat kéne utazni érte.

Helyszín: Anglia; Ez a Lucozade márka egy angol üdítő (?) márka, igaz minden egyes termékükre rá merik írni, hogy „Energy” de szerintem ezek csak üdítők (Nem hiszed? Járj utána az oldalukon); kivéve ezt, ez tényleg energia ital, van ezeknek egy szépen kivitelezet oldaluk is http://www.lucozade.com amelyen látni lehet, hogy sportokat is támogatnak, nagyon kedves tőlük…

A doboz nekem nagyon bejön, mert még hasonló se nagyon van, króm (alumínium szín fényesítve) és világossárga. Egyszerű, de ötletes. Viszont a sárgában vannak narancssárga és piros csíkok, amiket kár volt odatenni, mert elrontja az egészeszet (szerintem). Na-már most van rajta pár olyan dolog, amit ők fontosnak tartottak, hogy tudjuk.

45 kalóriát tartalmaz (<-De vajon tényleg ???) - ez teljesen érthető, hogy egy túlcivilizálódót országban miért fontos.

Lemon Zing utálás az ízére. Beírtam a képkeresöbe – Lemon Zing – kiderült van egy ilyen virág, de mivel ez nem bio e. ital emiatt megnéztem, fordítóban a zing-et és kiadta hogy spiritusz, ebből arra következtetek, meg a dobozt látván hogy nem szokványos tutti-frutti íze lesz hanem enyhén citromos

Mental Stimulation (Szellemi stimulálás) – de most komolyan ez a minimum, amit egy energia italtól elvárnék, hogy ne hagyja, hogy előbb aludjak el, mint ahogy szeretnék

Szal' az íze: szerintük citromos, szerintem meg ez egy picit enyhe kifejezés lenne rá. Még ha egy egész citromot betennék a számba és elkezdeném rágni az se lenne ilyen citromos mint ez a dolog.

Tudom, hogy nincs mindenkinek pénze kiutazni Angliába, hogy megkóstolja, de megsúgom egy receptet amivel hasonló dolgot lehet alkotni 250ml redbull és 500 citrom lé.

Tartalma: 32mg koffein/100 ml, De nincs benne taurin. Ára: ezt a példányt 1.24 angol fontért vettem (372FT).

5/10

Forgalmazó : GlaxoSmithKline csoport

koffein 32 mg /100 ml
energia 75 kJ/ 100 ml

szerintünk : (2,5/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: 5/10 lucozade alert

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr742122964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kolvanovsky 2010.07.01. 19:18:25

a következö áldozat is angol. szerintem még soha senki nem halot rola, és csak 104 lépésre van most tölem
süti beállítások módosítása