Reload

 2010.05.29. 07:00

energia ujratöltve

A Tesco áruházban lévő pár üzlet egyikében, egy kis újságosnál (ami nem a legolcsóbb hely) bukkantam rá eme energiaitalra, ha nem láttam volna Katinál lehet, hogy el is suhanok mellette, de szerencsére ez nem történt meg...

A doboz kinézete elsőre megfogott, nincs túlbonyolítva, mégis nagyon ízléses a design, ezért reméltem, hogy a 145 Ft-os ára nem téveszt meg, és nem valami vackot vettem. Szörnyen egyszerű a külső, hasonló az Xtrem-hez, nagyon passzol mindenhez. A név újratöltést jelent, ahogy a piros O betű is mutatja, nagyon ötletes. A hátulján található leírás nagyon korrekt, 6 nyelve lefordítva.

Kinyitás után nem történik semmi különös, a doboz barátságosan sziszeg egyet és nem csap meg semmi műanyagos illat sem ^^ . Az íze elég kellemes, nem okozott csalódást, kicsit talán citromosabb mint társai, de nagyon kellemes, bár nem túl erős az íze és jó érzés volt kortyolgatni a mai kánikulában. Sajnos, semmi extrát nem tartalmaz.

Az energiaital weboldala után kutatva csak egy másik Reload névre hallgató energiaitalra akadtam, de semmi eredmény. Aztán a gyártó weboldalát meglátogatva egy újságterjesztő cégként működő vállalkozásra találtam, ami megmagyarázza hogy miért újságosnál fedeztem fel. Sajnos még csak meg sem említik oldalukon energiaitalukat.

Olcsó és finom, ajánlom mindenki figyelmébe, keressétek az Inmedio ujságosoknál.

7/10

gyártó és forgalmazó: Lapker Zrt

koffein / taurin / energia - 32mg / 400mg / 206kJ (100ml)

 

szerintünk : (3,5/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: reload 7/10

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr992036091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása