Angel Pizza

 2010.05.27. 09:18

angyali energia

Amikor először megláttam Vaterán, nem tudtam miről is van szó. Az angyal kifejezés még hagyján - amikor olyan fura energiaitalokkal találkozunk - de mit keres ott a pizza szó? Nem is tartott sokáig rájönni, be gugliztam, és ki is dobta a Budastepp, III. kerületi éttermet (van még 4., 13., 15., ker-ben is). Saját energiaitallal rendelkező étterem? Jó ötletnek találom, de...

Sajnos az Angel Pizza energiaital annyira egyedi mint, hogy semennyire. A fekete kupak, fekete papír emlékeztet valamire? Tudom, leszarod, de nem csak ez, hanem másban is véltem felfedezni a terméket. Mégpedig a Jack! bombakoppintásban. A palack papírján található szöveg ugyanolyan elrendezésben részesült, a betűtípus ugyan az. A palackon a domborulat is hasonló elrendezésű. Ez az energiaital biznisz. Egy részről tetszik a gondolat, másrészről pedig nem örülök, mert tulajdonképp nem is új italt tesztelek. Korábban láttam olyan akciót az oldalon, hogy pizza rendelés esetén ajándékba kapunk hozzá egy italt. Most ezt sem láttam, és az oldalon se találtam fent az italt. Nem baj, legalább egy oldal, ami frissűl.

A külcsín már lassan snassz. Átlagos palack, fekete kupak és papír alapszín. Annyi nyugtat, hogy a logó mutat valahogy. A palackról a papír egy kis hűtés után bepárásodik, majd könnyedén lecsúszik a petről. A papíron látható leírás a megszokott, olvasható. Egy az egyben az ami a Jack! energiaitalon. Csak az energiai tartalom változik.

A nedűt hűtve fogyasztom. Kibontáskor az illata nem túlkecsegtető. Egy-néhány korty után nyugtázva nyelem, iható. Részemről egy egész pizzához kevés a negyed liter. Az íze olyan mint a Leszaromé. Édes, műanyag, tutti-frutti. Utóíze műanyag édes. Nem gondoltam, hogy a rosszat megtudom szokni, így már egész iható, csak a lényeg, hogy hűtve legyen. Kevés energiát (kalóriát), illetve kevesebbet tartalmaz mint átlagos társai, ez köszönhető az édesítőszernek, aminek köszönhető az enyhe műanyag íz.

Valójában nem csalódtam az italban. Tudtam előre, hogy túl könnyű eset. Az étterem jól kitalálta, a biznisz az energiaitalok tömeges gyártásában, másnévre keresztelésében nem rossz, az ital íze megszokott, ezért iható, egyébként nem túl finom, és a fent nevezett ital testvérek legalább valamilyen normális "ruhát" kapnak. Az áráról nem tudok nyilatkozni, sejtésem szerint 150 Ft körül lehet. Kicsit sok, nem igazán ér ennyit. A pizzéria akciósként adta, én meg kapcsolataimon keresztül szereztem be. Egy pizzát bevágtam volna hozzá.

4/10

forgalmazó Angel Pizza (pizzéria, étterem, Bp.)

tartalom 100 ml-ben:
koffein 32 mg, taurin 400 mg
energiatartalom 141 kJ
 

szerintünk : (2/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: 4/10 angel pizza

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr642034861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.05.27. 17:02:58

Láttam én is, de nem tudtam elképzelni miért ez a neve... kösz az infót ^^

abrakadbabra 2011.02.09. 13:21:42

Ez nagyon jó ötletnek tűnik, mármint a saját energiaital.
Egy étterem esetében ötletes, de azon túl nem hinném, hogy nagy karriert futhat be.
Általában, ezek nem olyan jó minőségűek, másrészt nem nagyon költenek reklámra, így hacsak nem megy el az ember az étterembe, nem nagyon fog megismerkedni vele.
De ez nem is az energiaitalról szól, hanem a hely népszerűsítéséről. Arra meg kiváló.
süti beállítások módosítása