Hamarosan!

 2010.05.13. 21:36

Hamarosan Brëndon (az az szerény személyem) tesztelése alá kerül az alábbi néhány termék. A mai napon nagy-nagy energiaital beszerző körtórtúrára mentem, kisebb segítség is járult hozzá, van néhány saját beszerzés is, de végül jópár termékhez hosszájutottam.

Angel Pizza, Verve!, Rockstar (piros), Semtex, Woodoo, Bi Action, Everlast, Gladiator, Cannabis (piros, a kólás), Energy 2000, RedBull üveg/coke, KO, Bios Life, továbbá más palackban lévő RX ital, megkóstolásra váró Adrenalin Shot, és a már korábban tesztelt de kicsit név és doboz változáson átment Spirit(e) energiaitalok kerülnek még elemzésre. Majd 20 új energiaitallal a tarsojomban vágok neki a viharos napoknak...

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr162001291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sarkisarkany · http://kozrohej.blog.hu 2010.05.14. 10:22:41

itthon lehet kapni rockstar-t?

A piros szerintem nem volt nagy szám, de egy rockstar roasted coffee&energy light vanilla jöhetne bármikor :)

kolvanovsky 2010.05.14. 17:59:10

nekem meg a lilla amiröl már majdnem kész a tesztem csak véletlenül kikerült a kukába a doboz és a google-röl meg nem lopok képet ...
am ezt a képet te csináltad brëndon ?

brëndon · http://edrink.blog.hu 2010.05.14. 21:57:19

@sarkisarkany: nem itthon vételeztem meg, eredetileg holland termék, és egy jóarcz' druszám hozta be. És egyelőre csak a piros van meg, ami pedig energy cola, kíváncsian várom a tesztem xĐ!

@kolvanovsky: nem én csináltam a képet, csak beszúrtam egy találatot. A lila is jó, asszem az valami gyümölcsleves. Majd idővel az is sorra kerül.

omlas3 2010.05.16. 23:08:12

Sziasztok!

Rockstar Energyt Magyarországon forgalmaz valaki hivatalosan?

brëndon · http://edrink.blog.hu 2010.05.17. 10:01:14

@omlas3: itthon nincs hivatalos forgalomban, de gugliban rákeresve könnyen ráakadhatsz, hogy hol lehet beszerezni.

omlas3 2010.05.17. 21:41:26

@brëndon: Köszönöm a válaszod. Nem azért érdekelt, hogy hol tudom beszerezni, hanem szponzorizálás céljából. Ha bárki tud valami Magyarországi elosztóról vagy forgalmazóról kérem írja meg. Előre is köszi!

brëndon · http://edrink.blog.hu 2010.05.18. 11:49:41

@omlas3: ez esetben a www.superpole.hu oldal, illetve az lap elérhetőségeinek felkeresését ajánlom.
süti beállítások módosítása