Ilyen interaktív miújság található a youtube-on, ahol a videóra kattintva meg kell keresnünk a Red Bull Energy Shotját. Így próbálva az internetező kedvét fellendíteni, hogy adjon ki nem kevést pénzt a termékéért. Az ötrészes videók végén rákell kattintani a shotra, amivel tovább pördűl az esemény. A jó csaj a középpontban felkelti az ember érdeklődését. A nem kevés összegből kreált videók után pedig a vásárlónak kell kifizetnie a felvételek árát.
No' mindegy, egynek jó volt. Majd ezután megtaláltam a t-mobil interaktív reklámját, ami sokkal jobb mint a fent említett, mivel ténylegesen a böngésző személy tudja szabályozni a történet kimenetelét. A Red Bull reklámban pedig vagy megtalálod az italt, vagy nem. Aki nem találja meg - és akire illik az előbb említett utalás, ne haragudjon meg, de - agyilag nagyon IQ negatív. Részemről pedig a hír, hogy jön két tesztelésre váró termék!