10 Vitamin Bomba

 2009.09.19. 14:54

amiért érdemes létrehozni a wtf kategóriát

Namármost', örültem amikor megláttam, hogy ismét sikerül beszerezni egy újabb terméket (hepi és tűzijáték). Hazajöttem, még nem néztem meg az italt, első gondolataim alapján egyébként se számítottam valami világrengető újdonságra, de azt se hittem volna, hogy így meglepődöm.

Probléma #1: A doboz első megtekintésekor nem tudtam rájönni, mi is a termék igazi neve. Ha az alábbi képre (ahol a palackon található papír van leszedve kiterítve), kattintunk jobban megláthatjuk az adott probléma részletezését. Gondolkoztam mi lehet a neve. Elsőre az juthat az eszünkbe, hogy 10 BOMBA, mert a középső vitamin szó fehérrel a háttérbe szorúl. Aztán pont az ellenkezője villant meg bennem, hogy a piros 10 és bomba felirat a háttérbe szorúl, és a vitamin törne az egekbe. Esetleg 10 vitamin bomba vitaminnal, ha az összes szót egymás mellé rakjuk? O_o - áhh.. Aztán abban maradtam, hogy a lehető legtöbb szót egymás mellé rakom értelmesen, valamelyik biztos szerepel a gyártási címe alatt. Így lett hát 10 Vitamin Bomba. (Persze ez nem megoldás, aki tudja a termék valódi nevét jelezhetné!) Egyébként meg fakkin' mert mi az, hogy beleteszik a Bomba szavat jó nagy betűkkel középre pirossal? Tekintetvonzó túrpisság...

Probléma #2: Baloldalt fent a kis szövegünk: 10 féle vitamin tartalmú alkoholmentes, múltivitamin ízű szénsavas vitamin energiaital. (..)
Mi az, hogy multivitamin ízű? Milyen íze van a multivitaminnak? A google se talál ilyen ízt. Nah elárulom milyen íze is van a 10 vitamin bomba vitaminnal, 1 napi szükséglet italnak... Ittatok már barackos Slice-t? (Tékozló Homár blogján érdekes plusz.) Először megkostoltam, narancsos-mandarinosnak véltem, de barátnőm kijavított, és mély egyetértéssel meghajoltam előtte: ez az ital kellett ahhoz, hogy rájöjjünk, a multivitaminnak olyan íze van mint a barack(esszenciá)nak. Jah, egyébként nincs rossz íze, egész kellemes, szénsavas.

Probléma #3: Nem tudom észrevette-e már valaki, hogy eddig egy saját szóval sem írtam energiaital jelzőt. Nem véletlen, mert a probléma #2 szövegét kiegészítendő probléma #3 ebbe is beleköt. Milyen energiaital az, amiben még egy csepp koffein sincs (nem, nem koffeinmentes (: ). Saját magát hazuttolja meg az ital, mert koffein / taurin nélkül nem igazán nevezem energiaitalnak. Azt meg ki hiszi el, hogy 10 féle vitamin van benne? Na és tegyük fel elhiszem.. Na és? :Đ

Probléma #4: Külsőségek. Sima kék 0,25-ös palack, amin a fenti csodás papír található. Szép szívárvány átmenet, középen a szöveg effektelve egy kis sunburstel. Összességében gagyi. Ami pedig a látványra rátesz, az az alul található dátumozás, szocreál év - hó - nap megjelölés, a minőségét megőrzendő jelzés ockúl.

Weboldal, nincs. Forgalmazó az RNG kft. aki az (eddig) legszebb dobozú energiaitalt is forgalmazza, a SEXXX-t. Összesítésben, egy név nélküli energiaital koffein és taurin nélkül, barack ízben, gagyi kinézetben 99 forintért?

4/10

forgalmazó RNG Kft.

koffein / taurin / energia - 0 / 0 / 193 kJ (100ml)

szerintünk : (2/5)
szerintetek: (1/5)

Címkék: wtf 4/10 tiz vitamin bomba

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr121392733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása