XL Lime & Lemon Energy

 2010.07.09. 22:34

Szinte egyik napról a másikra beköszöntött a nyár, egyre több a nyári energiaital (pl. Gilroy, Watt Sunrise) ital, és itt az XL Lime & Lemon. Körösladány egyik boltjában vettem észre a polcokon, ahol eddig csak a régibbi fajta volt kapható mégpedig az XL Energy Drink (az original) megszokhattuk már a kékes dobozkát, de mivel a két "testvér" ital egymás mellett állt így egyből szemetszúrt... Levettem a polcról, és úgy gondoltam ha szép időnk lesz, akkor felbontom. Addig betettem a hűtőbe, pihennyen picit.

Másnap szép időnk lett, ki is vettem felbontottam. Első kortyra finom, édes és egyben savanykásnak mondható, utóíze zöldcitrom és citrom egyben, egyszóval kellemes. Szóval hűtve nagyon finom. Mintha egy kellemes citromos sört, fogyasztanánk, csak a zöldcitrom miatt savanyúbb. Az ital színe olyan mint maga a doboz, egyébként nagyon tetszetős, igen jól néz ki. Ez érvényes a termékre kívűl-belűl egyaránt.

A dobozon észrevettem, hogy három nyelven van lefordítva: Angol, Legyen, és Magyar. Érdekesség képpen a doboz elején látható a weboldal cím: www.xl4you.com; a hátoldalán már www.xl-energy.com olvasható. Megnéztem mind a két oldalt, és egyik helyen sem találtam meg csak a testvéreit: azaz: XL Energy Drink, XL Sugar Free, XL Cranberry Energy és XL Energy Shot. Az ital ára : 145 HUF. (Korábbi XL Energy Drink tesztekhez klikk ide!)

Teszt írója: c@mpkaa
 
Forgalmazó:  Foltin Globe Kft.
 
koffein 32mg / taurin 400mg / energia 185 kJ (100ml)

8/10

szerintünk : (4/5)
szerintetek: (4,7/5)

Címkék: xl 8/10

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr772142012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.07.10. 12:55:21

Nem kóstoltam, de remélem nem csalódok az XL-ben :)

Borote 2010.07.11. 17:52:10

Ma megittam a zsákmányomat... kifejezetten finom volt - és még mondják, hogy minden energiaital egyforma, bahhh :D

pufff95 2010.07.25. 11:51:15

Tényleg finom! De most a penny-ben lehet kapni pack-ban van benne 3 fajta Xl 6 db 699Ft!
süti beállítások módosítása