Queen

 2009.05.29. 16:56

ismerős ízek

Megérkezett hozzánk a hercegnő, de csak álruhában - bizony. Megkóstoltam, és valahonnan nagyon ismerőssé vált ez a jellegzetes műanyag íz. Aztán elkezdtem keresgélni weboldalát, nem találtam. Végül nagyon egyszerű dologhoz folyamodtam, megnéztem a gyártót - hát kedves ismerősünk a Buszesz Zrt. ajándékozott meg eme remek álarcba öltöztetett itallal.

Amikor megkóstoltam, azonnal beugrott, hogy melyik italhoz tudnám hasonlítani. És most, hogy már belegondolunk a csomagolás sem áll messze a Watt (+18) energiaitaltól, a hiszen a testvére. A jellegzetes fekete-piros-fehér szín összeállítás nagyon jól illik mind a két termékre. A queenben semmi eredeti extra design nincs. Fekete alapon esztétikus betűk jelzik, hogy ez bizony a hercegnő, felirata előtt pedig egy kis piros jel, ami feldobja a logót. Fordítva rajta egyet értelmes leírást és felszólítást kapunk. A táblázat feltűnően hasonlít a Kerozin energia italéra (erről egy másik bejegyzésben bővebben).

Sajnos nem volt kéznél egy Watt dobozos üdítő sem összehasonlítani a termékek ízét, de arra emlékszem, hogy nem sok italnak van ennyire műanyag íze. Édes, de mégis műanyag-karamell, tutti-frutti íz nem könnyen azonosítható be. A magyar gyártó weboldalán erről a termékről nem is kapunk információt, a Watt egyik melléktermékét tölthetik fel tele, aránylag jó áron ~120 forintért. Olcsóbb, mint a Watt, különbség pedig minimális.

4/10

forgalmazó Buszesz Zrt.

koffein / taurin / energia - 32 mg / 400 mg / 204 kJ (100 mlben)

szerintünk : (2/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: queen 4/10 watt buszesz

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr741151718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stukov1 2011.01.22. 16:01:39

Helo!
Mezőkeresztesen átutazóban bementünk egy helyi coop-ba és ott vettem egy ilyet. 79(!) Ft volt. Kellett valami mert álmos voltam és fáradt.
Nekem nagyon ízlett, a Lidl-össel tudom összehasonlítani, mert olyat gyakran iszok, ez attól jobbb! A Watt meg egy hányás.. csodálkozom is, hogy ezeks zerint mégis lehet hozzá valami köze?
süti beállítások módosítása