Leszarom

 2010.03.22. 15:08

mert megteheted!

Létezik. A múlthónapban egy kommentben találkoztam vele az oldalon. Nem hittem el, hogy kapható, sőt, azt gondoltam, hogy valaki annyira utálja az energiaitalokat, hogy készít egy ilyen poén "anti" energiaoldalt - mert naiv voltam. Gondoltam is, hogy dobok vissza egy mail-t, hogy most ezt miért(?) írta fel az oldalra. Aztán meg is gondoltam magam, mivel ha már úgy is leszarja, nem ír vissza semmit. Utólag megértettem, ez csak a reklám. Ezután találkoztam vele egy másik oldalon is, és ez rákényszerített, hogy keressem fel az ital lapját. Webshop, meg domain? Komoly, rendeltem is egy kartonnal, úgy is elfogy. Adtam belőle jó néhány embernek, ki-ki megrökönyödött, valaki szétröhögte a fejét, de minden bizonnyal a marketing bejött. Eleged van valamiből? Igyál Leszarom energiaitalt. Nem vagy szomjas, kapj be egy Leszarom tablettát.
Persze nem lehet átverni, nem érzem, hogy sikeresen leszarnám a dolgokat. A poén kedvéért oké. Vajon a srácok akik kitalálták viccesnek vélték, vagy eladás miatt tették ki a polcokra? Én szerintem mindkettő szerepet játszik a megjelenésében.

Ami feltűnő, hogy az Angel Pizza energiaital (Bp., XV), ééés' még sok ital hasonló, vagy ugyanolyan palackban jelenik meg? Nem a véletlen műve, valószínűleg egy helyről származik a palack. De a tartalom is? Végül a Leszarom energiaital is a XIV-ben kerül forgalmazás alá. Ezzel azért nem fogok most foglalkozni, mert (1) nincs nálam Angel Pizzás flakon és (2) a Leszarom pedig magáért beszél. Mindegy, lényegtelen! A leszarom® bejegyzett védett termék, tehát igazából már nem leszaromozhatsz akárhol, mert védve van. Ez is poén. Mint már említettem létezik leszarom tabletta is, valójában szőlőcukor, de a matrica rajta poénra veszi az egész terméket. Már lehet rendelni leszarom pólót, sapit is. Az üzlet az üzlet. És nem adják itt fel, már szponzorálódnak is. Egy Jamen lesznek névleges támogatók, ahol az első 200 vendég ingyen kap energiaitalt. Kell ennél jobb reklám? Tettek fel youtubera videót is, bizony nem olyan jó, de megtesznek minden lehetséges reklám fogást, ami a világhálón ingyenes.

Lássuk a külsőt. A palack annyira-amennyire praktikus. A fekete kupak fekete matricával összeillik. A kopasz manuszkám a vinnyettán mókás, ő már biztos leszarja, de egyébként a fekete és a sárga szövegek illenek egymáshoz. Semmi extra kacifánt, a leírás is értelemszerű. Egyszerű energiaitalról van szó. Azért egy hiba is van a palackon, nem adja ám olyan egyszerűen a tesztelő. A 20 db-os csomagolásnak a 90%-ának a flakon nyakán a szavatossági idő olvashatatlan, le van kopva.
A belső is végtelenül egyszerű. Tutti-frutti, édes, műanyag íz, édesítő utóíz, normál szénsavasság. A sokadik palack  tartalmának elfogyasztása után megszoktam. A szöveg írja, hogy energiaital aroma, amolyan szörpszerű tényező lehet, és így keverik össze a terméket. Az ízvilága egy kobrához, hasonló. Finomnak nem finom, elmegy. Különleges tartalommal nem rendelkezik, nincs benne kaki esszencia, átlagos koffein, taurin és vitaminokat foglal magában.

A név nagyot dob rajta. Az ára meg lehúzza. 140 Ft-ért vettem darabját, a GLS meg átbaszott, de utólag már leszarom. Most böngésztem a weblapját, ami ugye nem nagy szám, egy kis mysql meg php ugyan már. Néhány srác csinált amolyan reklám videót, élőszerepőset is. Nézzetek meg és szörnyülködjetek. A hídról leugrós talán a legjobb. Na, de van itt az oldalon bmx-es boardos fiúcska, meg Rocketz Project hiphopperek, van itt minden.

Lassan összeáll a kép, hogy miről is van itt szó. Vegyük ugye a LSZM team gondolt egyet, csináljunk cukrot, innivalót, és egy jó névvel el is tudjuk adni - de nem túl drágán. Poén és marketing fogás egyszerre. Ez jó pont, a Leszarom név nem mindennapi és megbotránkoztatást is kelthet - de mivel 18 éven aluliak (elméletileg és jogilag) nem vehetnének energiaitalt, kinemszarjale, hogy ott van a polcon. Internetről meg már minden szart megrendelhetsz. Nem lenne rossz, hogy ha nem csak műanyag palackosban juthatnánk hozzá, esetleg más kiszerelésekben is - de nem baj, meg kapja a maga pontját, mert megmutatták, hogy végtelenűl egyszerűen is lehet energiaitalt jó megjelenéssel is készíteni. A az íz nem túl jó és ezért 140 Ft viszont sok.

6/10

forgalmazó Double M kft.

koffein / taurin / energia - 32mg / 400mg / 133kJ (100 ml-ben)

szerintünk : (3/5)
szerintetek: (4/5)

Címkék: leszarom 6/10

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr821826021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brëndon · http://edrink.blog.hu 2010.03.22. 22:50:55

@sarkisarkany: csak a webshopot tudom ajánlani. Nekem még van néhány db- de az megy cserére. Üdv!
süti beállítások módosítása