Battery

 2010.11.15. 07:00

elem

Kisebb szünet után újra itt a blog, és örömmel mutatom be legújabb tesztalanyomat ami nem más mint a Battery Energy Drink. Ezt az eitalt Csabesztől kaptam, a termék magyarországi forgalmazójától, egy másik Batteryvel és egy angol termékleírással, és örömmel vállaltam a tesztelést; még egyszer köszönet neki. Az igazat megvallva már hallottam az italról, sőt, egy régebbi doboza benne is van a gyüjteményemben szóval nem volt idegen a neve, mégsem tudok róla semmit. Igaz hogy még tárgyalnak a magyarországi forgalamazásáról, de nagy valószínűséggel 250-300Ft körüli árral fog betörni a magyar piacra, ami azt sugallja hogy nem a kispályás enerigiatalok táborát erősíti. Érdekessége, hogy nem a megszokott 250ml-es dobozban kappható, hanem inkább egy fél fél sörös dobozra emlékeztető 330ml-es dobozban ami pont elég. Sok üdítő kapható eme dobozban, de energiaitalt még nem igen láttam ilyen kiszerelésben.

A terméknek jelenleg még nincs(vagy legalábbis nem találtam) magyar nyelvű honlapja, de az angol nyelvűt ajánlom mindenkinek a figylemébe, elég szép designos flash képekkel, hírekkel, infókkal van ellátva az energiaital világából.

A termék neve elemet, aksit jelent, ezt a doboza is sugallja, nagy + a doboz tetején fekete alapon elég ötletes. A dobozra jellemző minimális design elég jól néz ki, nincs eltúlozva nekem mégis tetszik, a réz színű dobozon a fekete és a fehér színeken kívül mást nem is használtak. Egy nyelvű(angol) részletes leírás található rajta, és találtam egy jópofa sort is amit eddig még egy energiaitalon nem láttam: "Warning: Avoid drinking before sleeping" azaz Vigyázat, Ne idd meg lefekvés előtt. A régebbi dobozon volt egy magyar matrica, itt megnézhetitek.

Az ital felbontásakor nem érezni, de amúgy elég kellemes(kicsit gyenge) tutti frutti illata van. Íze -így behűtve- elég karakteres tutti frutti, kicsit savanyú, de lenyelés után mintha rögtön átcsapna édesbe. Érdekes, mégis finom, ilyennel még nem találkoztam. Tetszik. Színe a már megszokott pisi sör szín, kellemesen szénsavas. Koffeinon és Taurinon kívül tartalmaz még Guaranát, B-vitamint, és Maltodextrint ami jó.

Egy kis infó: Finnországban gyártják a cuccost 6 ízben: tutti-frutti, narancs, kávé, áfonya, gyömbér és ide vehetjük a sugarfree-t is. Ebből magyarországra(az originálon kívül) csak a kávés és a gyömbéres jön majd be, de még tárgyalnak ezügyben a fejesek. Összesítve nem csalódtam a Batteryben, kicsit más mint a többi és jót kapsz jó áron szval csak ajánlani tudom.

7,5/10

gyártja: Oy Sinebrychoff Ab, Finnország
forgalmazza: Carlsberg Hungary Kft. (?)

koffein / taurin / energia - 32 mg / 400 mg / 210kJ (100 ml)

akkor és most

szerintünk : (3,8/5)
szerintetek: (2,5/5)

Címkék: battery 7.5/8

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr572448620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása