Action

 2010.08.11. 11:08

müller, eksön

Megnéztem a Sexergy italt, mennyibe kerül a Müllerben, mivel jött az információ, hogy ott látták megjelenni. Megtaláltam előbb említett italt, és felfedeztem az Action energiaitalt, ami annyira vonzotta a szememet. Nem a szépsége miatt, hanem a fekete és narancssárga színek miatt. Alapvetően a két szín passzol össze, de itt nagyon dúrván el***, elvan rontva. Még ilyen csúnya dizájnnal ellátott dobozt nem láttam. Az oldschool-future sci-fi action logótól kezdve a háttérben megtalálható ezüstös szín egyvelegig minden rossz. Össze van rakva szabályosan, csak egyszerűen csúnya. Az energy drink felirat mellett az a 16 értelmetlen kocka csak ront a hatáson. Ha ezzel a figyelemfelkeltés volt a cél, hogy figyeljünk oda a polcon található csúnya ocsmányságra, akkor ezt tökéletesen megvalsósították. 145 Ft-ot megér-e a müllerből szerzett csúnyaság?

Mentsége, hogy nincs rossz íze. Tutti-frutti, de ez a csomagoláson sehol sincs feltüntetve. Enyhén szénsavas, nem műanyag, savanykás. A színe normál, energiaital színű. Teljesen iható. Tartalma a megszokott energiaital tartalom (koffein és taurin minimálisan kevesebb), semmi extra hatóanyagot nem rejt. A nagy Mülleres matrica a dobozra felragasztva nem dizájnos, a csúf dobozt megrondábbá teszi.

A csúnyácska megjelenésű, de jóízű energiaital gyártója a TSI, ami németországi székhelyű. A TSI többféle terméket is gyárt, az Action energiaital kapható cukormentes változatban, nagyobb kiszerelésben (3 literes pet palackban is!), és létezik belőle shot is.

Weboldallal nem rendelkezik, én nem találtam csak német shoppok webboltjaiban róla információt, egy-két külföldi tesztet és magát a gyártó weboldalát. Sajnálatos, hogy egy aránylag jó energiaital, ami nem is dárga ilyen csúf külsővel jelenjen meg itthon. Beszerzése a Müller drogériából ajánlott.

5/10

gyártó TSI GmbH (De.)
forgalmazó Müller drogéria (Mo.)

koffein 31,5 mg / 100 ml
taurin 380 mg / 100 ml
energia 203 kJ (48 kcal) / 100 ml

szerintünk : (2,5/5)
szerintetek: (4/5)

Címkék: action 5/10

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr332214234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pufff95 2010.08.13. 18:22:14

én pont ma szereztem ilyet a sex energy-vel eggyüt
süti beállítások módosítása