Burn információ

 2010.07.08. 20:30

burn rejtély

Az előző érdekesség és teszt egyaránt a Burn 500 ml-es kiadásáról szólt, egészen addig, amíg rá nem döbbentünk, hogy a Burn megváltozott. Már nem az a szép bordó nedűt tartalmazza, mint korábban. Ez okból felvettem a kapcsolatot a Coca-Colával, érdeklődni a történtekről. Egy kedves hölgy válaszolt kérdésemre, miszerint "Miért változott meg a Burn tartalmának, a folyadéknak a színe?"

"Köszönjük, hogy levelével megkeresett bennünket, kérdésére válaszolva tájékoztatjuk, hogy a burn energiaitalunkat a fogyasztói igényeknek megfelelően újra formuláltuk, ezért már sárga színben kapható."

Több értelmű is lehet a dolog. Az első amire gondoltam, hogy a legtöbb energiaital sör-sárga színű, ezért ez az általány elfogadott tény. Ebből gondolta a coca, hogy jobb lesz, ha ők is átálnak ilyen forgalmazására. Részemről ezt a ténykedést rossz döntésnek látom, nagy hibának, mondhatni burn-fail. Nem követelőzöm, de jobb lenne, hogy visszajönne az eredeti, burn-bordó szín. Mert az úgy a jó.

Címkék: érdekesség burn

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr932139347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.07.08. 22:17:21

A burn egyedi volt az ízéve a színével és a dobozával is. Most meg kezdenek hasonlítani a többi energiaitalra...
Kezd a burn is csak egy lenni, a sok közül :/

Sztbeni 2010.07.16. 10:28:17

Ja, én még 2009 elején ittam, akkor még piros volt, de múltkor vett a tesóm, és csodálkoztam, hogy már nem az.

_-Gman-_ · http://edrink.blog.hu 2010.07.19. 11:37:03

ma szereztem egy 0,5öset 335Ftért, de valahogy nem volt az igazi :S

Sztbeni 2010.07.20. 15:22:50

Gman!

Igen, mintha az íze is más lett volna a színváltoztatás óta. Amúgy szerintem csak itthon szar. Kólát és Fantát is mást adnak itthon, mint pl. Olaszországban. Az itthoni szar.

Borote 2010.10.28. 12:33:40

Most voltam Lengyelországban, és kint találkoztam a Burn Tropical változatával. Kifejezetten finom, érdemes beszerezni. Illetve remélem minél hamarabb megjelenik itthon is.

kenythesecond 2011.02.09. 20:19:17

EDIT: tegnap vettem egy 0,5öset és PIROS VOLT!!xd
17.ker rákoscsaba almárium regélő utca

alexander77 · http://www.lefolyo.hu 2011.03.20. 12:36:38

nem annyira ízlik... pedig mikor bejött nagyon felfújták hogy jó meg minden...ki is próbáltam de én csalódtam az ízében
süti beállítások módosítása