Gladiator

 2010.05.29. 18:00

ГЛАДІАТОР

Egyszerűbb energiaitalra számítottam, amikor először rápillantottam a gladiator dobozára, gondoltam - biztos valami végtelenül egyszerű, csak külföldi termék. Az elején leszögezem, hogy Coca-Cola company tagja. A teszt előtt jól átfutottam a dobozt, és megláttam, hogy ez bizony Кока-Кола termék. Görbűlt is a szemöldököm. Aztán gugli... Természetesen magyar betűvel nem igazán talált semmit, vagy nem volt részemre elég információ, külföldi oldalt adott be, ami nem hasonlított az általam tesztelt energiaital dobozához. Karaktertábla, és akkor átpasszírozás cirill rendszer szerint. A gugli beadta a filmet, valami céget, meg minden mást amit kellett, csak a kokakona féle oldal nem akart megjelenni. Néztem mit lehetne a dobozról még felvinni, hogy rátaláljon találni vágyott oldalamra. Beírtam a kokakonát, hamarabb is megtehettem volna, mert azonnal kiadta, hogy konakorpürésün. Lepődvén gyorsan meg, átdobott egy brazil oldalra, más linken megcsekkolom', ad egy mexikói oldalt. Fudemérges' lettem, nem lehetek ilyen hülye, wikipedia. A wiki is csak spanyol nyelvel tolja. Könnyen kisilabizálom, hogy a Gladiator energiaital bizony a Coca-Cola company része. 2008-ban dobta piacra Mexikóban, majd 2009-ben megjelenik Brazíliában is. Jelenleg megtudtam két olyan információt, amit eddig is nyilvánvalónak tartottam, csak kaptam hozzá évszámokat.
Itt le is zárom kutatásom. Nyílván több országban is kapható a termék, csak egyes helyeken jobban reklámozzák. A doboz az teljesen más mint amit interneten máshol találok, a logó betűtípusa viszont ugyan az, vagy nagyon hasonlít. Az is biztosra mondható, hogylétezik máshol is, gladiator energiaital, csak semmi köze nincs ehhez - elvileg a szomszédban, romániában is kapható. Eredeti weboldalának viszont a brazilt fogom megemlíteni, mert ez az eddigi legnormálisabban összerakott oldal gladiátor témakörben.

A doboz kétoldalú, és megtévesztő. A fenti képen látható, a dobozon megtekinthető logókép, döntött, a termék neve olvasható, körülötte egy kis designal. Egész jó, tetszik a színek összehangolása, fekete/sárga és egy kis ezüst és fehér. A dobozon fordítva egy egészen más képet kapunk az energiaitalról. Egy gladiátor fej áll össze sárga nyilakból. Mögötte nonfiguratív design, és a terméknév (lásd alul). Oldalt idegen nyelven a termék leírása. A doboz tetején a piros nyitófül található, amiből én arra gondoltam, hogy biztos a tartalom is piros lesz és vegyes gyümölcs ízű. Jól benéztem, ugyanolyan sör színű, mint akármelyik tutti-frutti energiaital.

A tartalom átlagos. Az illata nagyon kellemes a terméknek, az íze már kevésbé jó. Túl savanykás, közepesen édes. Hűtve iható, de a szomjunkat kevésbé oltja, a hosszan tartó savanykás íz. Úgy látom, egyes szláv nyelvű országokban máshogy mérik a termék tartalmát, így a dobozra is máshogy festik az fel. Az összetevőket 100 cm³-ben számolják. Próbálgattam az egyes összetevőket elfordítani, de egy-két ilyen dolognál lefagytam: ЖИРИ. Ami biztos, hogy tartalmaz КОФЕІН -koffeint, ТАУРІН-taurint, ГУАРАНА-guaranát. Ezet fordítás nélkül is egyértelmű kitalálni.

A Gladiator energy drink engem is jól megedzett, nem minden napi kereső tevékenységet fordítva a google-ban. A megjelenésre tetszetős, tartalomból meghanyatlott, igaz az íze miatt, nem az összetevők végett, egyébként kétarcú energiaital részemről az alábbi pontot kapja. Még az árára lennék még kíváncsi, de hazai keresletben.

4/10

koffein 33 mg, energia 46 kJ / 100 cm³
taurin / guarana = na.

szerintünk : (2/5)
szerintetek: (0/5)

Címkék: gladiator 4/10

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr72039973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása