Frutta Fire

 2010.04.10. 07:00

tözes löket

Egy kaja automatában figyeltem fel erre a nagyon jó kinézetű energiaitalra, már többször elmentem a szerkezet előtt, de nem hittem, hogy energiaitalt is ki lehet fogni belőle. Nos, tévedtem...

Kinézetre nagyon jól néz ki a palack, nem az a megszokott formájú, hanem a közepénél karcsúsított. A nevéhez illik a tűzmotívum, a piros hátterű flakon, és a két jégkocka is nagyon jól néz ki (utal arra, hogy hűtve ajánlatos fogyasztani).

Az ital felbontásakor nagyon halk susogást hallottam, ebből következtethetünk, hogy nem egy szénsavval telenyomott italt tartunk a kezünkben. A színe is elég halvány, nem az a megszokott sör szerű, így kezdtem megijedni, hogy egy hígított ital került a birtokomba, de erről szó sincs. Az illata gyenge, az íze sem nagyon erős, ám nagyon kellemes, érezni rajta a tutti-fruttit, ám mégis a karamell dominál egy kis enyhe citrommal. Nagyon finom, hamar elfogyott és elégedett voltam vele.

Én 150 Ft-ot dobáltam be a gépbe érte, de biztos vagyok benne, hogy olcsóbban is meg lehet venni, bár elég ritka egy energiaital.

 

7/10

gyártó és forgalmazó: Felcsút Aqua Kft

koffein / taurin / energia - 32mg / 400mg /160kJ (100ml)

szerintünk : (3,5/5)
szerintetek: (5/5)

Címkék: fire 7/10

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr711907478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása