Red Bull Cola

 2010.02.13. 07:00

rémálmaim okozója...

Egy 3 órás energiaital beszerző túra alatt akadtam rá a XII. kerületi rendőrkapitányságtól nem messze egy Reál boltban. Nagyon drága, 399,- forint, ennyit nem ér.

A doboz picit eltér a szokásos Red Bull dizájntól, kék-piros doboz, magyar leírás csak egy ráragasztott papír cimkén van(tele van hibákkal), a doboz egyébként 355 ml-es.

Csak természetes anyagot tartalmaz, mint például: kávébab, kardamom, narancs, mentol, fenyőmag, kólalevél, szegfűszeg, stb. Nem tartalmaz tartósítószereket, foszforsavat, aromákat.

Ez szép és jó, de nézük a gyakorlatban. Kibontás után kellemes kólaillat(kicsit teszkókóla beütésű). Az íze pedig... rettenetes. Vizezett, savanyú kóla, nagyon rossz utóízzel. Érezni benne a fűszereket is, ez idáig jó is lenne, de a savanyú mellékíz és a körülírhatatlan utóíz nagyon elrontja.

 

Azt hittem a Bomba kóla után rosszabb nem jöhet, tévedtem. Az ötlet maga nem rossz, hogy csináljunk, egészséges, természetes kólát, de hogy ezt tesztelték megjelenés előtt azt kétlem... A Bomba kóla is magas áron kezdett(de nem ennyire) az se fogy, mostmár 120-140 forintért az ember után dobják de így se veszik, így nem tudom mit gondol a Red Bull, ennyiért ki fogja megvenni...

Drága, rossz, nem ajánlom senkinek...

1/10

Gyártó: Red Bull GmbH

Forgalmazó: Balanceviz Kft.

Weboldal: www.redbull.at

szerintünk : (0,5/5)
szerintetek: (1,5/5)

Címkék: érdekesség cola red bull

A bejegyzés trackback címe:

https://edrink.blog.hu/api/trackback/id/tr501753413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kolvanovsky 2010.02.13. 19:37:53

amikór én ittam a 2. korty után a kukában landolt ...

brëndon · http://edrink.blog.hu 2010.02.14. 09:30:35

Érdekes egyébként, ez sem új dolog. Már több éve forgalmazzák, én naivan meg nem sok jövőt jósoltam neki. Ezek szerint tévedtem, ha még most is hozzálehet jutni.

Eurovision fan 2015.12.29. 19:11:58

Nekem izlett, lehet mondani izlések és pofonok
süti beállítások módosítása